scheldwoorden zet ik maar als sterretjes neer, om ruzie met de mods te voorkomen.
Tis Ver*** toch niet normaal meer. Elke keer als ik wat leuks in ogen heb, wordt ik belemerd door anderen. Vooral door me ouders: nee spaar er maar voor, nee dit nee dat nee zus nee zo. Ik wordt er echt schijtziek van. Denk ik het eindelijk eens goed te hebben, nee hoor dan belemmeren ze er me weer in.
Mensen menen dat ze precies weten hoe andere mensen dingen kunnen en niet kunnen. Leraren ompraten, ik zeg dat me dat wel zal lukken, zegt een andere: lukt je toch nooit, heb ik al geprobeert. Ze belemeren iets waarvan ik zeker weet dat ik het kan. Nee ik word ver*** weer als een mindere beschouwd, zoals al jaren, zoals al fu*** 17 kl***tejaren
Ik wou dat ik ergens anders kon wonen, zonder al dat gezeur om me kop heen. Was er maar eens een plek waar mensen met fatsoenlijk praten het eens worden, en niet doordat er eentje zegt zo moet het, en zo zal het zijn.
Ouders, leraren, mensen die menen dat ze wat zijn. Het zijn gewoon een stel dictatoren die alles egoistisch naar zichzelf toehalen. Alles wat in hun voordeel werkt, daar werken ze aan mee, werkt het in hun nadeel dan verzetten ze zich of word je bestraft.
Ik haat het om altijd maar als de mindere beschouwd.
Ik was de lelijkste van ons 3 de eerste paar maanden van me leven.
Ik word altijd als laatste gekozen bij gym
Als ik iets op mijn manier doe, is het nooit goed volgens anderen
Als ik iets moest doen maar er door meerdere dingen gewoonweg geen tijd meer voor heb gehad moet iedereen me maar weer afkafferen.
Ze vinden dat ik op me broer begin te lijken, ja goh das schijnbaar de enigste methode waarop ik hier thuis wat gedaan krijg (agressief tegenwerken)
Ik blijf nog altijd in een slecht humeur, omdat ik ver*** niemand kan vertrouwen omdat elk individu mijn vertrouwen heeft geschaadt. En daardoor schrijf ik hier niet alles.
Misschien is het bovenstaande voor jullie allemaal onduidelijk. Maar mijn manier van uiten is nou eenmaal zo. Als ik alles zou neerschrijven wat me dwarzit over me hele leven, is er helemaal geen draad meer aan vast te knopen voor anderen.
Daarom schrijf ik dat niet op, ik ken er toch niks mee, en wie wel, ook niemand. Ik denk dat ik dan des te eerder tot de conclusie kom dat ik nergens voor dien.