Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Wat Moet Ik Hiermee Aan
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
beertje
hoi

Ik zit de laatste tijd helemaal niet lekker in mijn vel en heb veel last van depri buien, ik huil veel en weet niet wat ik met de dingen aan moet. Ik loop bij maatschapelijk werk maar zij vind het beter om nog proffesionelere hulp erbij te zoeken, en wil ook stoppen met de gesprekken. Dit vind ik heel jammer omdat die gesprekken mij wel goed deden. sad.gif
Nu zit ik ook al heel lang met wat anders in mijn maag, omdat het vorig jaar niet zo goed liep met de winkel hebben we er nu nog wat problemen mee, nu loopt de winkel wel redelijk maar ik heb het vertrouwen erin verloren en ben bang dat het mis gaat. De eene keer ben ik blij met de winkel en de andere keer wil ik het liefst stoppen. De mensen om mij heen zeggen dat dit puur komt doordat ik mij nu niet zo lekker in mijn vel voel, ik weet ook dat ik door moet zetten, maar ik kan het bijna niet meer om elke keer een masker op te zetten en leuk en aardig te doen net alsof er niks aan de hand is.

hebben jullie misschien tips wat ik het beste kan doen sad.gif

groetjes beertje
Zonnestraaltje
Hoi Beertje! smile.gif

Vervelend voor je, en goed dat je er een topic over opent! (vind ik)

Ik denk dat het er inderdaad mee te maken kan hebben dat je slecht in je vel zit, dat je daarom alles rondom je winkel ook even niet zo ziet zitten... Ik bedoel als je niet goed in je vel zit is het moeilijk altijd positief te blijven kijken naar alles!

En als je moet huilen.. Dat hoeft natuurlijk niet 'slecht' oid te zijn he.. laat die tranen maar gewoon lopen, zou ik zeggen. Ze willen d'r kennelijk toch uit. En verder.. als je maatschappelijk werkster graag wil dat jij verdere hulp zoekt.. Je kunt altijd een intake doen bij een bepaalde psycholoog.. en misschien kan de maatschappelijk werkster het dossier (als ze dat bewaart heeft) doorgeven aan je psychologe? Dan hoef je niet helemaal 'overnieuw' te beginnen bij haar. smile.gif

Iig heel veel succes en sterkte met alles aai.gif en ik wil nogmaals even zeggen je erg moedig op mij overkomt. wub.gif

Groetjes,
zon.gif.
beertje
bedankt voor de reactie

sorry voor de late reactie maar zat helemaal niet lekker in mijn vel

Ik heb de knoop doorgehakt en heb maandag 13 november een intake bij de psychotherapeut, ik word namelijk steeds sombereder en dat si ook niet goed voor mij, ik ben vandaag nog bij msw geweest en zij vond het goed dat ik dat gedaan had.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.