Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn 'pest' Verleden
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
woho92
huj,, en welkom op mijn topic!! >>ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en er over kan praten met anderen..!

crying.gif als ik sommige verhalen hoor... ben ik blij dat het bij mij niet zow erg is...!!
-neem een voorbeeld: ik las eerder een topic van iemand die een vriend is verloren aan pesten//of te wel: hij heeft zelfmoord gepleegd// crying.gif echt heel SHOKING!!

met mij is het dus niet zow erg//gelukkig//... ik word soms wel in elkaar getrapt en uitgescholden maar ik heb nog nooit iemand verloren aan pesten!! //phew//..

als je dit leest bedenk dan dat jij niet de enige bent die gepest word. dat er nog veel meer zijn. dat jij er ook mag zijn en dat je in je zelf moet geloven!! en dat het >>niet<< aan jou ligt dat je gepest word!!

als je er met mij over wilt praten kan dat natuurlijk altijd...>> ik weet hoe rot het is om gepest te woeden omdat het mij ook overkomt!!

de grote tip van mij is>> 1.negeer de ander zo veel mogelijk!!
2.geloof in je zelf!!
3.lucht je hart!!//aan iemand die je vertrouwt natuurlijk//
4.ga naar een sportclub ofzow en maak daar vrienden!!

groetjes WOHO
It's me
Goed dat je er bent zoon! Zo lees je wat anderen meemaken en kan je daar wellicht je voordeel mee doen.

En natuurlijk kan je ook altijd met je verhalen bij mij terecht, maar dat weet je al gelukkig.

Groeten,

It's me (your mother)
woho92
jah...

ik heb al heel veel gehad aan deze site!!! thumbsup.gif gelukkig thumbsup.gif

//natuurlijk ook aan jou it's me// tongue.gif
Toymen
Mijn pest verleden begon op de middelbare sgool ik ben sinds de brugklas gepest en zit nu in de derde en ben een maand geleden naar een andere klas gegaanen nu is alles over.tongue.gif
en daar ben ik uber blij mee:p

Greets Toymen
Addicted2Rammstein
Ik ben de hele basisschool tijd gepest. Dat krijg je ervan als je in een boerengat woont waar iedereen zwaar christelijk is.
De leraren deden niets, wat je ook zei. Het proberen uit te praten hielp al helemaal niet, etc.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.