Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: My Life
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Dead_inside
hey,

k heb nogal pijnlijk verleden en er gebeuren nog steeds pijnlijke dingen.. k kan dr echt heel moeilijk over prate.. mr kwil hier togh n topic openen omdak wel doorheb dat k togh keer zal moeten praten wil ik het ooit kunnen verwerken.. dus hoop dak hier een keer iets kan zetten.. op t moment kan k t nog even niet blush.gif mr hoop binnenkort wat te kunnen vertellen..

liefs Dead_inside
Zonnestraaltje
Als ik je alleen één advies mag geven... Overhaast niets! Alles op z'n tijd! smile.gif

Succes en sterkte! aai.gif
medamen
ik hoop ook voor je dat je het er een beetje over kan hebben hier. we zullen zeker proberen om je te helpen. maar zoals zonnestraaltje al zei:

Overhaast niets! Alles op z'n tijd!

regards medamen
Dead_inside
pfft voel me btje klote sad.gif ben btje in de war enzow k weet nie egt wat k moet doen maya

liefs
Zonnestraaltje
Hoe komt het? (als je er iets over kwijt wilt..) Misschien hebben we 'n tip voor je!
Dead_inside
t leve is gwn moeilijk, k heb gewoon echt geen hoop meer op een goeie toekomst...... voel me elke dag zo kut
woho92
huj...

ik zou zeggen..LUCHT JE HART!!! deze site is immers gemaakt om je verhaal op kwijt te kunnen tongue.gif trouwens... ik word zelf ook heel erg gepest en ik vertel alles bijna alles op deze site en echt alles tegen m'n ouders... lucht echt op!!

groetjes!! aai.gif
Dead_inside
mjah kwee gwn nie meer waar k moet beginnen dr is zo veel gebeurd... k ben al dood gegaan van binnen... en ben gwn nooit echt gelukkig gweest en al jarenlang depressief k hou dit gwn niet meer vol sad.gif k geloof gwn nie meer dak ooit gelukkig zal worden
woho92
thumbsup.gif dat magje nooit denken... jij word vast wel weer gelukkig!!!

geloof in je zelf en begin gewoon bij het begin... hou wel vol hoor sad.gif aai.gif
Dead_inside
mjah k kan daar gwn nie meer in geloven daar is te veel voor gebeurd

k heb nooit ergens bijgehoren

liefs
woho92
ow... blink.gif dat wist ik niet// dat het zow errug was aai.gif

zet gewoon een hele lap tekst op je topic...!!>>lucht je hart!!

als het echt niet kan... sad.gif sad.gif crying.gif [I]hou PLZ vol aai.gif kom op aai.gif

groetjes woho
Zonnestraaltje
Weetje.. ik denk dat er wel heel veel mensen hier rond'lopen' die ooit dachten nooit meer gelukkig te zijn... Ikzelf wel iig... en wat kan ik nu zeggen biggrin.gif ik ben wel hardstikke gelukkig! wub.gif cheer.gif

Soms kun je je sommige dingen niet (meer) voorstellen, maar dat betekend niet dat je alle hoop moet laten varen en het ook daadwerkelijk niet meer zal gebeuren... wink.gif
Dead_inside
hey,

tnx voor jullie berichtjes smile.gif mjah k weet het allemaal egt niet meer, het is al veel te lang zo en t word steeds erger, nix gaat goed gwn sad.gif en k heb al zo vaak weer opnieuw hoop gehad enzo mr k kan het nu gewoon echt niet meer... k ben zo ongelofelijk onzeker en daar verpest ik egt alles mee

liefs
Dead_inside
hey,

k zat net even na te denken en k heb besloten om toch te vertellen wat dr gebeurd is in mn leven blush.gif ook al haat ik het om er over te praten.

toen ik in groep 1 en 2 zat had ik veel vrienden en ging alles goed... mr toen bleef ik zitten en moest ik groep 2 nog n keer doen. volgens mij ging het toen al fout. toen had ik opeens veel minder vrienden en toen ik in groep 3 of 4 zat begon het pesten wat later steeds erger werd... ik had 1 vriendin toen, we waren "beste vriendinnen" maar die liet me ook vaak vallen en dan stond ik er weer alleen voor... maar vaak werden we ook met zn 2en gepest.. dan zeiden ze dat niemand ons mocht en dat we niks waard waren.... toen ik in groep 6 zat ongeveer begonnen de problemen thuis. ik heb een broer van 2,5 jaar ouder, en hij was nogal lastig thuis.. hij had altijd ruzie met mn ouders ging altijd tegen ze in als ie het ergens niet mee eens was. altijd geschreeuw als ik in bed lag, kwas altijd zo bang blush.gif en op vakantie altijd weer dreigden me ouders om terug naar huis te gaan omdat dr dan weer ruzie was. njah toenk nr de middelbare school ging had ik ook maar een paar vriendinnen waarvan maar 2 of 3 echt goeie vriendinnen en de rest van de klas was tegen ons en trapte ons ook altijd de grond in.. mjah k heb nu wel weer genoeg vertelt blush.gif hoop dat t niet te zeikerig is.... sorriej

liefs
syl
natuurlijk is het niet zeikerig om je verhaal te vertellen. Dat doet iedereen hier,daar is het forum juist voor. Ik kan je verzekeren dat je zeker niet de enige bent die dit mee heeft moeten maken.

aai.gif aai.gif heel veel sterkte
Dead_inside
tnx, dr is nog veel meer gebeurd mr daar vertel k een andere keer wel meer over blush.gif

liefs
Zonnestraaltje
Zoals Syl al zei, je verhaal is nooit te zeikerig!
Erg vervelend wat er allemaal gebeurd is. aai.gif

Ik vraag me een paar dingen af.. In welke klas zit je nu? En hoe is de thuissituatie nu? Woont je broer nog thuis, en jij?

Sterkte met alles... aai.gif
Dead_inside
hey,

ik heb geen school meer... heb mn VMBO diploma gehaald en deed vorig jaar SPW woonbegegeleiding maar was daar mee gestopt omdat het allemaal nie meer lukte... en dit jaar ben ik nog niet aan een nieuwe opleiding begonnen.
Mijn broer is inmiddels al zo'n 2,5 jaar het huis uit, hij heeft nu een goeie band met mn ouders maar ik absoluut niet. mijn ouders zijn zo ontzettend overbezorgt en ik wil t liefste nix met ze te maken hebben eigenlijk blush.gif ze zijn erg streng, en hebben me altijd streng opgevoed, maar dat heeft verkeerd gewerkt bij mij.. en toen ze altijd zoveel ruzie hadden met mn broer toen waren ze altijd met hem bezig enzo en k heb t idee dak toen wat achtergesteld ben zeg maar.. en nu ze zien wat voor verkeerde dingen ik doe krijg k opeens wel de aandacht (maar dan negatieve aandacht) en t hoeft van mij gewoon niet meer... k heb het altijd alleen moeten doen dus waarom nu opeens nu ik zo zwaar depressief ben, dat ze dan pas gaan inzien dat ik ook op de wereld sta.. nee dan hoeft het voor mij niet meer.. nu probeer ik mezelf zo goed mogelijk te redden, voor zover dat lukt.

liefs
woho92
tongue.gif gefiliciteerd met je vmbo diploma tongue.gif
Dead_inside
tnx maar dat is al 1,5 jaar geleden ofzo dat k die gehaald had tongue.gif
Zonnestraaltje
En wil je niet alsnog proberen te gaan studeren, Dead_inside? Aan 'n diploma kun je wel heel veel hebben smile.gif en misschien ook wat structuur ed. in je leven en stukje zekerheid voor later natuurlijk...
Dead_inside
hey,

ik wil egt supergraag weer naar school, mis mn oude klas en school ook heel erg blush.gif maar ik was gestopt met school(deed de opleiding spw woonbegeleiding) omdat ik aan mezelf wou werken, ik wil later maatschappelijk werkster worden en dan moet je niet zelf problemen enzo hebben. maar heel gedoe en uiteindelijk krijg ik alsnog niet de juiste hulp, mr kwil eerst een jaartje werken en dan volgend jaar de opleiding maatschappelijke dienstverlening beginnen.. mr moet ik wel eerst ergens aangenomen want wel overal sollicitatiegesprekken gehad of sollicitatiebrieven ingeleverd maar ben nergens aangenomen of gebelt:( dus heb op t moment en geen school en geen werk.

liefs
Zonnestraaltje
Sta je ingeschreven bij een uitzendbureau?
Dead_inside
daar wask al gweest mr die heb geen werk voor me
Zonnestraaltje
Ook geen tijdelijk werk?

Al langs bedrijven geweest etc?
Jeroen
Is er bij jou in de buurt geen instantie die vroegtijdige schoolverlaters hiermee helpt? Een traject bureau, zoals bijv. SoVee in amersfoort...
Dead_inside
hey,

heb bij n winkel proefgedraait, mr werd niet aangenomen kwas niet goed genoeg.

heb sollicitatiebrieven bij winkels ingeleverd en vandaag van 1tje gehoord dat ze me niet voor gesprek uitnodigen omdat ze iemand anders aangenomen hebben

k ben een MISLUKKELING.. zo het tegen overgestelde van me broer.

liefs Dead_inside
Zonnestraaltje
Ho ho mad.gif, jezelf niet zomaar 'n mislukkeling gaan noemen jij. aai.gif

Wat voor soort werk zoek je dan? Waar liggen je ambities? Wat zijn je sterke kanten? smile.gif
Painkiller
Niemand is een mislukking! Ook jij niet!

Zoek eens wat verder van huis een baantje, in een straal van 15 km is er veel meer te vinden.
Vind je het leuk om met kinderen om te gaan: hang bij de supermarkt een briefje op waarmee je je aanbiedt als oppas.
Kijk ook eens op sites als www.jobtrack.nl www.monsterboard.nl www.randstad.nl en www.tempo-team.nl

Er is altijd wel werk te vinden, en nogmaals, je bent geen mislukking. Misschien heb je een dusdanige manier van soliciteren dat het niet overtuigt genoeg overkomt voor een werknemer. Toon bijvoorbeeld nooit dat je de moed al ver in de schoenen is gezakt.

Wat niet heel leuk werk is, maar tenminste een zakcentje opleverd EN je verbreed je sociale contacten, is groenvoorziening in je stad. Mensen kijken vaak neer op dit werk, maar ik heb het eens voor 3 weken gedaan, en je zult merken dat het een stuk leuker is dan je denkt, je kunt bijna constant praten (zolang je maar wel doorwerkt ondertussen), je bent altijd buiten (nou is dat in deze tijd van het jaar niet zo prettig, maargoed) en je ziet dat je werk ook resultaat opleverd.

Hopelijk kun je er wat mee en nogmaals je bent GEEN mislukking!
medamen
jah, je moet gewoon naar binnen stappen bij alle bedrijven bij jou in de buurt. dan vind je er vanzelf wel 1 die wel werk voor je heeft
Dead_inside
hey,

ja k ben druk aan t zoeken en bij meerdere winkels heb k al sollicitatiebrieven ingeleverd waar ze nog mensen zochten maar nix van gehoord of afgewezen.. en k had laatst bij n winkel proefgedraaid maar hadden ze me niet aangenomen.. k ben zo onzeker en heb heel erg last van faalangst blush.gif dus k durfde niet klanten nauwelijks aan te spreken enzo sad.gif mjah egt alles in me leve gaat fout.. niet alleen dat k geen werk en geen school heb.

liefs
Ninja
Heb je overwogen om dan iets anders te doen dan werken in een winkel??
Als je je niet prettig voelt bij het aanspreken van klanten is het misschien handig te solliciteren naar een functie waarbij je minder contact heb met klanten, bijvoorbeeld in het magazijn van een winkel, of in de keuken van een restaurant of zoiets?

En als nu alles slecht gaat, betekend het dat het alleen maar beter kan worden. Zoals ik laatst in een flutroman las: "Het donker is altijd nodig om het licht te zien, maar ook is het licht nodig om donker te kunnen zien"
Dead_inside
hey,

ik zou niet weten waar ik dan zou kunnen werken, hier hangen overal bij winkels briefjes dat ze nog mensen nodig hebben en uitzendbureau heeft ook geen werk voor me dus verder is hier niks voor me

maar het gaat al zo lang slecht met me en het gaat alleen maar slechter:( dus k heb egt geen hoop meer.. kweet het niet meer.. k ben echt ten einde raad ik weet egt niet meer wat ik moet doen ik vecht al zo lang maar ben zo moe van het vechten ik kan het gewoonweg niet meer aan...

liefs
Wicked_Chiwawa
Heus wel kun je het aan.
Zoek iets positiefs en klamp je daaraan vast. Je moet echt positief blijven hoor, als je negatief gaat denken gaat het ook negatief. Have some faith. Zoek het vertrouwen in jezelf en zo ontwikkel je zelfvertrouwen. Daar kom je echt heel ver mee, je kunt het heus wel. Het is geowon even een dip in het leven, ja dat hebben mensen. Soms hebben ze het op een jongen leeftijd of een iets oudere leeftijd, maar daar kun je echt wel uitkomen met wilskracht.
En geloof me, met jou komt het echt helemaal goed als je maar echt vertrouwen kweetkt. Ik snap echt dat het heel moeilijk voor je is, maar bijt je erdoorheen.
Dead_inside
ik kan gewoon echt geen hoop meer hebben echt niet... heb het echt wel geprobeert en heb al zo lang gevochten.. maar dr is gewoon niks positiefs meer.. ik ben zo kapot.. er is echt te veel gebeurd veel te veel ik ben egt moe van het vechten...

helemaal op.... crying.gif
Wicked_Chiwawa
Dan moet je eten.

.. Nee geintje hoor, nee maar houd gewoon vol.

Er zijn betere tijden je kunt ze zelf ook creeëren.
Dead_inside
ik zit dr op t moment gwn helemaal doorheen weet niet meer wat k moet doen word gek sad.gif k haat het leven zo erg blush.gif elke dag is n hel sad.gif
Wicked_Chiwawa
Waarom maak je er geen positieve dag van? Don't give up hope.
Ninja
Al lijkt alles negatief, een tip die ik ooit van iemand kreeg was schrijf elke dag 3 positieve dingen op, hoe klein ze ook zijn... en het klinkt raar maar t werkt, dan zie je ineens weer de dankbaarheid van de vrouw waarvoor je opstaat in de bus, of het bloemetje dat uitkomt... en dan zie je weer de dingetjes die het voor jouw de moeite waard maken!
Dead_inside
hey,

jaw ik weet dat postief denken je beter helpt dan negatief denken maar kost me nogal moeite.. k denk nogal gauw negatief blush.gif mr heb ook wel zo mn buien dat ik positief denk maar elke dag vanaf dat ik opsta totdat k in slaap pleur (wat ook altijd zo laat is) voel ik me verrot, verdrietig , bang enz en k kom het gewoon moeilijk door.. t is gwn zo zwaar sad.gif kwil niet zeuren ofzo mr t gaat gewoon niet meer.. k ben psychisch en lichamelijk zo zwak.. k ben egt aan het einde. zie gwn alleen maar een zwart gat.. geen oplossing voor mn problemen.. er is egt te veel sorry dat k hele tijd zo negatief praat blush.gif mr k kan dr nix aan doen t leve is gwn egt zo rot

liefs Dead_inside
It's me
Hoi dead inside,

Misschien heb je het al elders in een topic vermeld, maar ik stel je de vraag toch maar even: heb jij al hulp gezocht om aan je depressie te werken?

Als ik jou zo volg in dit topic zit je er behoorlijk doorheen. Het lijkt mij beter eerst aan jezelf te gaan werken en het verleden een plekje te geven alvorens aan werk, school en andere verplichtingen te denken. Bovendien zal je je gevoel op dit moment ook uitstralen bij de werkgevers waar je binnen komt en hebben ze inderdaad geen baan voor je. Dan wordt het misschien een selffulilling prophesy (of hoe je dat ook schrijft). Als jij je ongelukkig voelt en de ene afwijzing na de andere krijgt, zal je wellicht een uitstraling kunnen krijgen van: 'het zal hier ook wel weer niets worden.' Probeer dat te voorkomen!

Als je je niet gelukkig voelt, is dat voor jezelf zo'n vervelend, energievretend gevoel. Verdeel je energie nu goed en werk eerst aan jezelf en dan voor het geld.

Succes!!!

It's me
Dead_inside
hey,

ja ik zit al een poos in de hulpverlening.. in januari een jaar... maar het helpt niet en kword elke keer doorverwezen enzo en ik kan gewoon niet praten.. ik klap zo erg dicht... en ik was toen ook van school gegaan om aan mezelf te werken maar als dat dan blijkbaar niet kan dan niet maar k wil niet de rest van me leven n btje thuiszitten.. als ik school of werk heb heb ik in ieder geval afleiding.. en zonder werk kom k ook dik in de schulden enzo....

liefs Dead_inside
Dead_inside
ow shit fucking hell k ben zo bang... heb weer angstaanval blush.gif k voel me zooo kut.... kwil niet dood ohmy.gif sad.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.