Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Moet Dit Echt Ff Kwijt,,
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Tessa12
Hallo iedereen,
Ik heb heel erg hard steun van iemand nodig!
Hier ff mijn verhaal:
Op de basisschool werd ik al 8 jaar lang gepest en buitengesloten,
Toen ik naar de middelbare school moest dacht ik, Yes een nieuwe school,
Nieuwe kansen, Maar dat bleek dus niet zo na een paar dagen werd ik weer gepest!
Ze zeiden allemaal lelijke dingen als Lelijkerd enz.
Die 4 jaar heb ik nog overleefd!
Begin september, ging ik naar een hoge school eindelijk dacht ik dat ik weer geaccepteerd werd!
Maar dat bleek dus niet zo te zijn, ik word weer gepest, crying.gif crying.gif
Waarom word ik steeds maar niet geaccepteerd??
Ben ik nou echt zo lelijk,dat je niet met mij om kan gaan omdat je dan je ogen bezeert?
Zulke mensen begrijpen gewoon niet hoe pijn het doet om iemand te pesten,
Ik kende iemand op een school en die heeft om die pesterijen zelfmoord gepleegd!
Moet het ook zover bij mij komen?
Groetjes Tessa
femkeb
wat een vervelend verhaal zeg! Het lijkt me heel moeilijk om steeds weer zo gepest te worden.

Maar 1 ding moet je begrijpen, het is de fout van die andere mensen en niet van jou! Ga alsjeblieft niet geloven wat ze zeggen. En zelfmoord is ook niet de beste optie, als je het echt niet meer aan kan trek je dan terug uit de pestsituatie (als laatste redmiddel door bijv van school te gaan), maar maak geen einde aan je leven, want dat zijn die pestkoppen niet waard.

Heel veel sterkte
aai.gif
Beanybeagle
hoi tessa12.....

inderdaad erg vervelend hoor.
en Zelfmoord is inderdaad niet de beste oplossing......
heb je er al met iemand overgepraat?
Je ouders of een ander familielid die je vertouwd, een leraar of vertrouwenspersoon op school......
Je kan ook naar maatschappelijk werk gaan als je dat durft, die kunnen je mischien helpen weerbaarder te worden.

Liefs Beanybeagle
Lordje
ik herken echt heeeeel veel uit je verhaal!!
vind het echt zoooooo vervelend dat jij dit ook mee moet maken!!

'k Heb zelf ongeveer hetzelfde mee gemaakt en ik kan je zeggen dat het niet gek is dat je het moeilijk vind hiermee om te gaan. ik heb er nog steeds last van en last mee.

zelfmoord leek in eerste instantie ook de beste oplossing voor mij maar dat is het absoluut NIET!!!
Ben wie je bent en gedraag je daar ook naar, Negeer de ander en loop desnoods weg voor de problemen. als je daarvoor van school moet veranderen doe dat dan. dat is voor jou het best denk ik dan (als je gepest wordt MOET je soms "egoistisch" zijn en alleen denken aan jezelf en hoe je ervoor zorgt dat je jezelf beter voelt)\\

ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen!! en natuurlijk erg veel vechtlust.
Blijf vechten voor je leven!! je kunt het!!!

Liefs,

Lordje
woho92
huj Tessa...

ik heb je verhaal gelezen... crying.gif heel erg vor je :hug:ik word zelf ook gepest maar gelukkg niet zo erg als jij.. smile.gif maar ik word soms wel in elkaar getrapt..is niet zo leuk.. nou ik zou zeggen... negeer ze en blijf in jezelf vertrouwen... dat is het belangrijkste

(y)groetjes woho wink.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.