Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Ik Ben Effe Behoorlijk Kwaad
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
beertje
meen je dat je alles gehad hebt gaat het weer een beetje goed, gaan en paar jongeren bij mij in het dorp uit baldadigheid de raam van mijn winkel ingooien verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif
Leuk hoor, nu voel ik mij helemaal niet meer veilig in mijn winkel,ze hebben pas ook al proberen in te breken, en mij bestolen.
Mag ik nou nooit een keer een beetje geluk hebben in mijn leven sad.gif
Ik ben bang dat de jongeren het gedaan hebben omdat ze kwaad zijn op mij, ik hoop van niet.

sorry dit moest ik echt effe kwijt verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif

greets beertje
syl
wat erg voor je sad.gif dat je je niet meer veilig voelt in iets wat je zelf hebt opgebouwd aai.gif

Heb je al aangifte gedaan? het raam op zich is natuurlijk geen grote misdaad, maar in combinatie met alle andere dingen kunnen ze wel een rapportje opstellen.

Ken je trouwens de mensen die het gedaan hebben, hebben ze een reden om kwaad op je te zijn, of is dat je eigen idee?

aai.gif veel sterkte met alles
Jeroen
Wat een zwakke streek zeg aai.gif
beertje
Thanks voor de reactie's

Ik moet dadelijk nog aangifte doen, maar er hebben al meerdere mensen over gebeld, die jongeren waren dronken en vonden dit blijkbaar leuk. nou hahahaha wat moet ik lachen zeg verymad.gif verymad.gif verymad.gif

greets beertje
Vincent
Ik kan me zo ontzettend kwaad maken om dit soort berichten verymad.gif ... hoe halen ze het in hun hoofd om spullen van anderen kapot te maken, zeker van kleine ondernemers!

Het is echt te gek voor woorden. Ik hoop dat de politie op een of andere manier iets voor je kan doen en dat de daders alsnog gepakt worden en opdraaien voor de kosten!
Jeroen
wat nog een stapje frustrerender is, zijn die freaks die afgelopen weekend ergens een brandbom een dierenwinkel in hebben gegooid... huh.gif
beertje
thanks voor de steun allemaal

ik ben net aangifte wezen doen, en ze hebben gelukig 1 getuige , hopen maar dat daar wat uitkomt.

wat betreft die dierenwinkel dat is echt ziek zijn zijn ze tegenwoordig nog normaal verymad.gif
Ik hoop dat er niks met de dieren is
ikbengek
nou jah, dat slaat echt nergens op!
hebben ze wat beters te doen, dan vervelen!!!

Ik hoop ook echt voor je dat de daders op gepakt kunnen worden!
jij zou je daardoor misschien ook wat veiliger door kunnen gaan voelen

en voor die daders is het misschien ook wel beter, want wie weet
hebben ze niet eens door dat ze met zo iets bezig zijn!!!

Veel succes en sterkte er mee!
Jeroen
Hopen dat het wel een beetje een troost is dat het dus een dronkemans actie was, en geen actie tegen jou of je winkel gericht...
medamen
neej, je hoeft dan idd niet meer bang te zijn dat het een actie tegen jou gericht was....
Beanybeagle
De wereld wordt steeds gekker.
En dan roepemn ze nog dat jongeren door de politie te hardt worden aangepakt... (denk aan dat voorval van die ambulance tydens die ruzie afgelopen week.) nou van mij mogen ze zo'n lui een flink pak rammel verkopen hoor!!!!!.
Mischien leren ze dan weer wat respect is.

liefs Beanybeagle
woho92
ohmy.gif echt zo zielig van die jongens verymad.gif

waarom zouden ze dan boos op je zijn?? thumbsup.gif probeer dat eens te weten te komen..

iniedergeval vind ik wel dat die jongens behoorlijk overderijven...

nou aai.gif veel sterkte!! aai.gif

als het te erg word... geef ze aan bij de politie

groetjes woho
woho92
smartass.gif slim dat je aangifte gedaan hebt tongue.gif

ik hoop dat ze flink op hun donder krijgen biggrin.gif biggrin.gif
beertje
Weet je waar ik dan nog kwader om word,

dat de jeugd die dit gedaan hebben er nog mee weg komen ook, en dat ik die stomme raam zelf moet betalen, net of wij het al niet moeilijk genoeg hebben,en gehad hebben. Die huurbaas van mij verekt het om die raam te betalen en nu heb ik nog een nieuwe verzekering af moeten sluiten ook.

verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif verymad.gif

maar wel bedankt voor de fijne reacties
beertje
Esther
als je de moed neemt om op een winkel een aanval uit te voeren op wat voor manier dan ook ben je wel heel erg zwak ohmy.gif

veel succes aai.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.