Hey allemaal!
Ik heb al eerder een topic gemaakt waarin ik mezelf voorstelde, maar ik zit nu echt diep in de shit.
Ik sta bekend als het sukkeltje van de klas en dat vind ik zowiezo al heel erg vervelend, maar ik ben nu verliefd geworden op de populairste jongen van de klas. Elk meisje vindt hem leuk en ze flirten heel veel met hem. Ik vind dat echt heel erg vervelend.
Het is nu al meer dan een jaar aan de gang en ik ben nog steeds even verliefd als aan het begin. Ik hoorde een paar maanden geleden van iemand dat hij op mij was, maar daar geloof ik echt niks van. Wel kijkt hij heel vaak naar mij en zo.... Maar hij zegt nooit wat tegen mij en dat is heel vervelend want als andere meisjes wat zeggen dan geeft hij wel gewoon antwoord.
Dit is geen gewone verliefdheidswalm. Ik heb echt het gevoel alsof ik mijn leven met hem wil delen. Dat klinkt vast stom, maarja.
Ik durf hem niet te vragen, want als hij dat hoort, dan vertelt hij het direct door (denk ik) en ik ben zowiezo al heel erg verlegen.
Is hij nou wel of niet op mij? Ik weet het echt niet meer. Mijn enige vriendin in de klas is ook op hem en ik wil haar niet kwijt, want ze is al mijn enige vriendin. Ook daarom vertel ik het niet. Ik kan natuurlijk wachten tot het over is, maar ik denk dat het nog wel heel erg lang duurt. Ik ben al eerder heel erg verliefd geweesd en het ging pas over toen hij verhuisde (uit het oog, uit het hart). Maar de jongen waar ik nu verliefd op ben gaat helemaal niet verhuizen!
Ik wil bij hem zijn maar aan de andere kant niet. Het is echt heel vervelend, dus als iemand dit ook heeft gehad of weet wat ik moet doen, reageer dan alsjeblieft!