Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Verliefd
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Black_eye
Hey allemaal!
Ik heb al eerder een topic gemaakt waarin ik mezelf voorstelde, maar ik zit nu echt diep in de shit.
Ik sta bekend als het sukkeltje van de klas en dat vind ik zowiezo al heel erg vervelend, maar ik ben nu verliefd geworden op de populairste jongen van de klas. Elk meisje vindt hem leuk en ze flirten heel veel met hem. Ik vind dat echt heel erg vervelend.
Het is nu al meer dan een jaar aan de gang en ik ben nog steeds even verliefd als aan het begin. Ik hoorde een paar maanden geleden van iemand dat hij op mij was, maar daar geloof ik echt niks van. Wel kijkt hij heel vaak naar mij en zo.... Maar hij zegt nooit wat tegen mij en dat is heel vervelend want als andere meisjes wat zeggen dan geeft hij wel gewoon antwoord.
Dit is geen gewone verliefdheidswalm. Ik heb echt het gevoel alsof ik mijn leven met hem wil delen. Dat klinkt vast stom, maarja.
Ik durf hem niet te vragen, want als hij dat hoort, dan vertelt hij het direct door (denk ik) en ik ben zowiezo al heel erg verlegen.
Is hij nou wel of niet op mij? Ik weet het echt niet meer. Mijn enige vriendin in de klas is ook op hem en ik wil haar niet kwijt, want ze is al mijn enige vriendin. Ook daarom vertel ik het niet. Ik kan natuurlijk wachten tot het over is, maar ik denk dat het nog wel heel erg lang duurt. Ik ben al eerder heel erg verliefd geweesd en het ging pas over toen hij verhuisde (uit het oog, uit het hart). Maar de jongen waar ik nu verliefd op ben gaat helemaal niet verhuizen!
Ik wil bij hem zijn maar aan de andere kant niet. Het is echt heel vervelend, dus als iemand dit ook heeft gehad of weet wat ik moet doen, reageer dan alsjeblieft!
femkeb
Ik heb even je topic verplaatst naar je verhaal kwijt, hier past het beter dan bij het voorstellen denk ik.

Ik heb hetzelfde gehad, alleen heel jong (groep 6 ofzo) en vanuit daar is mijn pestperiode begonnen.
Als je het idee hebt dat hij je wel mogelijk leuk vind en dat niet alles erger wordt als je het vraagt zou je best eens voor kunnen stellen iets leuks samen te gaan doen.
Maar als ie nooit iets zegt is het misschien wel erg direct om dat meteen te vragen. Je zou eens gewoon een gesprekje kunnen beginnen (en ja ik snap dat dat lastig is als je verlegen bent)

En als je denkt dat alles nog erger wordt door zoiets te doen zal er helaas niets anders opzitten dan het voor je houden, afleiding zoeken en hopen dat het over gaat (al is dat heel lastig als je hem elke dag ziet)

Succes ermee, ik kan me indenken dat het heel lastig is.
Stylez
Kan je niet gewoon met hem praten, je hoeft niet gelijk te vertellen dat je head over heels bent ofzo, maar gewoon praten. En dan vindt je vanzelf wel uit of hij jou leuk vindt of niet.

cool.gif
Gaby161616
het komt denk ik dat je een beetje verlegen bent,dat je nooit met hem begint te praten want de meeste jongens zeggen ook niet zomaar uit zichzelf iets tegen je als ze zien dat je erg verlegen bent. Maar omdat hij telkens kijkt zeg je, ziet hij je misschien toch wel zijn. Je kunt msischien beginnen met iets onschuldig als: snap jij dit? of wat voor punt had jij daarvoor? iets in die richting. en als hij leuk reageert kun je dat wat vaker doen en telkens iets meer flirterig. en als hij niet leuk doet kun je beter niet verder gaan. Maar oogcontact en een beetje ondeugend lachen als hij kijkt werkt vaak ook heeel goed!
woho92
ik ben het helemaal met styles ofzow eens aai.gif
Painkiller
Laat ik het zo stellen, de hele klas hangt om hem heen, waarom zou jij dat dan niet kunnen? Veel meisjes worden verliefd op de populairste jongen van de klas, omdat hij een voorbeeld is. En om te voorkomen dat hij hun gaat treiteren.

Het is moeilijk, maar je zult hem eigenlijk uit je hoofd moeten zetten. Ik heb het vaker meegemaakt, verliefd op een onbereikbaar iemand, en tegenwoordig wordt ik gewoon niet meer verliefd, om tegenslagen te voorkomen. Ookal is het iemand die best bereikbaar is. Niet dat het zo gewoon is, maar het duurt heel lang voordat ik iemand leuk vind unsure.gif .

Zet voor jezelf eens op een rijtje waarom je hem zo leuk vind, is dat omdattie er zo leuk uitziet, of omdat iedereen op hem verliefd is, of heeft het een andere reden.

Echte liefde ontstaat door het karakter van iemand, als je iemand leuk lijkt, hoeft diegene niet per definitie een karakter te hebben wat jij onweerstaanbaar vind, misschien is het wel een enorme eikel, of een heel kinderachtig jochie. Houdt je dus hieraan: Echte Schoonheid zit aan de binnenkant. En bedenk je dat je al minimaal een tijdje iemand moet kennen voor je zeker weet of het iemand is waarmee je verder zou willen gaan.

succes ermee hypocrite.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.