Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Beste Vriendin
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
evelijn
hallo,
ik wil hier even mijn verhaal kwijt, omdat ik me zo 'bedrogen' voel

een tijdje geleden, hadden ik en mijn beste vriendin (E) 2 jongens leren kennen, we waren 2 handen op 1 buik, we deden alles samen, we waren heel veel samen.
ze bleef vaak bij mij slapen en dan kwamen die 2 jongens altijd af. niet veel later had zij gekust met A. ik was enorm blij voor haar. een dag later gingen we met hun uit, en kuste ik met M.
we amuseerden ons te pletter! die 2 jongens waren ook beste vrienden, dus deden we vaak dingen met ons 4.
M & A bleven ook vaak bij ons slapen. 3 weken lang ging alles goed. maar plots merkte ik een spanning toen we met ons 4 nog eens iets gingen gaan drinken. ik wist niet wat er aan de hand was maar er hing een spanning in de lucht.
E bleef bij me slapen die nacht en ik vroeg haar of zij dat ook niet vond... ze zei dat ze van niets wist en dat ze niets had gemerkt.
2 weken later, kwam ik als verassing bij mijn vriendje M toe en ik zag haar schoenen aan de deur staan...
ze zaten samen tv te kijken. en het leek of ze me wat negeerden. toen E weg ging naar haar eigen vriendje, vond ik dat het eens tijd werd om met M te praten.
ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij zei dat hij eerlijk wou zijn tegen mij. en hij vertelde dat er iets gebeurt was tussen hem en E. maar dat hij nog steeds van mij hield.
ik was ten einde raad en ging naar huis.
E had hetzelfde aan haar vriendje verteld, toen ze hoorde van M dat het gedaan was tussen ons, kreeg ik 's avonds een sms: bedankt voor je liefje!
ik belde A en vroeg of hij het wist, en hij zei dat hij het grof vond en niet had verwacht, ja zoiets had ik ook niet verwacht!
een beetje later kwam ik ze tegen in het stad, en ze liepen me gewoon voorbij zonder iets te zeggen.
M, daar ben ik al over, maar E was echt mijn zielsverwant, hoe zij me zo kon bedriegen met mijn eigen vriendje, snap ik nog altijd niet. we kwamen 2 jaar zo goed overeen, we gingen samen op reis...
sommige mensen lachen met me, omdat mijn vriendje en mijn beste vriendin me beide bedrogen hebben.

x
Joery
Dat is een ongelovelijk gevoel van machteloosheid en onrecht wat er nu in mij naar boven komt. En dan dat SMSje mad.gif
Mika
wat een rotstreek zeg!

ik weet ook niet wat ik er verder van kan zeggen, ze hebben je echt waardeloos behandeld! dat verdien je niet!!
femkeb
Dat is echt niet te geloven zeg van iemand waarvan je denkt dat ze je vriendin is. Komt op mij over als iemand die heel egoistisch is en alleen maar aan zichzelf denkt.

Het lijkt me ook lastig om te wennen aan het feit dat het gebeurd is, want het was gewoon iemand die je vertrouwde.

Misschien dat je bij A. hier wat steun in kan vinden? (hij was ook goede vrienden met M.? Dan snapt hij misschien wel goed hoe je je voelt)
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.