Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Grote Schaamte
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
tijgertje
Voor wat ik nu ga vertellen schaam ik me heel erg voor blush.gif blush.gif

Jaren geleden (toen ik zo 12 was) heb ik bij de judo een zwaar ongeluk gehad. Ik ben met mijn hoofd door een houten wand heengevallen tegen de muur erachter aan

Bij dit ongeluk heb ik een zware hersenschudding opgelopen en is er wat gebeurd met mun nek. Tot nu toe blijf ik last van migraine en een stijve nek houden. maar het allerergste is veel beschamender. blush.gif blush.gif

Schijnbaar is er iets in mijn nek beschadigd geraakt. Sins het ongeluk heb ik moeite lang mijn urine op te houden en als ik me niet goed voel of gestresst ben kan het het s'nachts verkeerd gaan crying.gif crying.gif

Om te verhinderen dat mijn bed nat wordt draag ik nu op die momenten een luier blush.gif crying.gif . Ik schaam me hier heel erg voor en durf het bijna niemand te zeggen. Zelfs mijn ouders weten van niks.

xxxxx een knalrode meid
syl
wat vervelend voor je sad.gif , ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar onzekerder door voelt.

Ben je er al mee naar de huisarts geweest? misschien is er wel wat aan te doen met medicijnen of een training.

heel veel sterkte aai.gif
tijgertje
is niet echt wat aan te doen
ze denken dat het zenuwschade is sad.gif sad.gif sad.gif
Joery
Ik zou het ook tegen niemand vertellen hoor. Is gewoon privé en heeft verder niemand wat mee te maken. Lijkt me trouwens wel erg moeilijk. Mocht je een vriendje krijgen zou ik het wel meteen tegen zeggen anders komt het wel heel vreemd over. Hopelijk gaat het nog over. smile.gif
tijgertje
QUOTE(Joery @ Sep 13 2006, 22:26 )
Ik zou het ook tegen niemand vertellen hoor. Is gewoon privé en heeft verder niemand wat mee te maken. Lijkt me trouwens wel erg moeilijk. Mocht je een vriendje krijgen zou ik het wel meteen tegen zeggen anders komt het wel heel vreemd over. Hopelijk gaat het nog over. smile.gif

ik vertel het ook aan bijna niemand
Alleen hier durf ik het te zeggen

Ik haat dit echt
deze week is het weer raak sad.gif
niet lekker en stress dus elke morgne nat wakker crying.gif crying.gif crying.gif
Yves
Echt vervelend.. aai.gif

Wat betreft vriendjes.. ik zou 't niet gelijk aan het begin vertellen, stel dat het snel weer over is en diegene rondroddelt ofzo.. Mijn vriend heeft ook dingen, waar ik me niet voor schaam en hij niet, maar die anderen niet hoeven te weten..
Flappie
Het moet niet makkelijk zijn. Misschien kun je via een psycholoog of zo training volgen om je minder op te winden of zenuwachtig te maken , en het zo beter beheersen.
Groetjes
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.