maar ik ben er weer. en kom meteen ff mekkeren
hoe ik et in mn kop gekregen heb weet ik niet... maar ik ga vanaf volgende week weer naar school...
ik ben intussen 21, en sinds mn 16e niet meer naar school geweest...
in die jaren niks zinnigs gedaan... en straks mag ik weer 'lekker' naar school...
zie er als de dood tegenop. wat nou als alles weer opnieuw begint? ben ik wel sterk genoeg om door te zetten. sterk genoeg om te laten zien dat ik niet van pesters gediend ben?
ik ga straks beginnen met de opleiding Grafimedia. iets waar ik opzich erg veel zin in heb. (grafimedia houd in dat ik daarna DTP-er kan worden, m.a.w. het ontwerpen van flyers, websites enz...) iets waar ik al een paar jaar hobbymatig mee bezig ben.
en hoewel ik dit erg graag wil doen. ben ik toch zo bang dat het misgaat.
ik ben wel erg veranderd sinds mijn vorige schoolperiode. volgens familie enzo ben ik sterker geworden, en straal ik zelfvertrouwen uit. (terwijl ik dat niet heb, das toch knap
ben getransformeert van een verlegen, stil blond meisje. tot iemand geheel in het zwart, incl lippiercing, met een uitgesproken mening. (die overigens niet vanzelf komt... )
maar wat denken jullie? als je vanaf dag 1 op school gepest bent. hoe groot is dan de kans dat het straks op een nieuwe school weer gebeurt?
is dit wel een slimme zet van mij? ik heb altijd geroepen dat ik never nooit weer naar school zou gaan...
excuses voor het lange verhaal... helemaal omdat ik zo lang niet geweest ben.niet erg netjes