Hoi iedereen , ik wil graag mijn verhaal vertellen. Ik ben op de basisschool niet echt vaak gepest , tot groep 7 dan. Daar begon de ellende pas. Rotopmerkingen en tekenen op mijn armen. En dat ging in groep 8 gewoon door. Gelukkig had ik ook nog wel goede vriendinnen die mij hielpen. Toen ik bijna 13 was ging ik naar de brugklas. Ik verwachtte hetzelfde , maar vanaf de kennismakingsdagen vond ik het een ontzettend leuke en gezellige klas. Iedereen ging gewoon met elkaar om en er werd totaal niet gepest. Met de alle meisjes kon ik goed opschieten en ik raakte ermee bevriend. Helaas vond ik de school niet helemaal geweldig. ( asociale school). En dus begon ik in de tweede op een andere school. Dat was dus een rotklas. Ik werd al vanaf het begin gepest door 1 meisje. Later waren er ook een paar andere meisjes die over mij roddelden , naar mij spuugden en deden alsof ik onwijs vies was. Ze maakten ook rotopmerkingen in de gang ( dingen zoals kutwijf , stomme trut , lange lijst , stom kind, vieze vrouw). Dat zeiden ze meestal als ze langs mij liepen. Ik be ook chronisch ziek en zit momenteel bij een psycholoog in het ziekenhuis. Ik be pas nog heel erg ziek geweest ( keel- en urineweginfectie met 40.5 koorts) dus ik zit erg slecht in mijn vel. Ik zou het op prijs stellen als jullie mijn verhaal lezen en misschien mij wat tips of gewoon een reactie kunnen geven.
groetjes en alvast bedankt , anoniempje15