Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: flappie
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Flappie
Ik heb zeggen ze grote flaporen en zo noemen ze me al een tijdje op school flappie. Ik doe dat het me niet kan schelen en ik wil geen ruzie dus speel ik mee maar onlangs zei ik tegen een meisje dat ik haar leuk vond maar ze antwoordde dat ze geen verkering met een flappie wil. Als ik dan een flappie ben moet ik dan alleen blijven, ik weet dat je kan laten opereren maar bij mijn ouders moet ik daarmee niet afkomen.
syl
hallo "flappie"

wat vervelend voor je sad.gif het is altijd erg als je gepest wordt om iets waar je geen bal aan kunt veranderen.

Als je je eraan stoort ( en je ouders een operatie niet goedkeuren) zou je misschien na kunnen denken over een ander kapsel of een petje of hoedje dat je oren een beetje camoufleert? Ik weet niet of het wat voor je is, maar misschien heb je er wat aan!

sterkte met alles

aai.gif syl
Melchior Vesters
Hey Flappie,

Ik denk dat je het best gewoon jezelf kunt blijven en dat je je niet moet aanpassen aan anderen. Probeer gewoon normaal te doen. Bij sommige mensen worden uiterlijke eigenaardigheden zelfs gewaardeerd op een bepaald moment en wordt het hun handelsmerk.

Groeten,

Melchior Vesters
Joery
Dat het meisje geen verkering met je wilt is natuurlijk niet omdat je "grote flaporen" zou hebben hoor. Ze zegt dat alleen omdat dat het makkelijkste is om NEE te zeggen en om stoer tegen anderen te doen. Een operatie lijkt me wat overdreven. Dat moet je alleen ls je zelf vind dat het echt alleeen doen als het echt nodig is of als je er last van hebt. (en dan hoeft het nog niet persee)
Zonnestraaltje
Hoi Flappy smile.gif,

Zoals al eerder gezegd, vervelend voor je. sad.gif

Een oplossing is zo één twee drie niet te bedenken, maar ik wou even zeggen dat twee vrienden van me ook hen oren hebben laten opereren, en dat kon tóén ook vergoed worden als je er lichamelijk of psychisch last van had...

Maar iig als je voor de operatie wilt gaan, 't valt mee, veel mensen laten die ingreep doen, hoor. Als jij daarná niet meer het gevoel hebt dat er iets van je uiterlijk er "uit schiet", dan is het misschien wel te overwegen. (ik weet niet hoe oud je bent, maar op 'n gegeven moment zijn "je ouders" toch ook geen reden meer om iets nog te laten? smile.gif)

Succes & sterkte ermee iig aai.gif,

Zon.
woody
Linda de Mol heeft ook zo'n operatie gehad als ik het mij goed herinner.
Dat meisje heeft gewqoon lekker de makkelijkste weg gekozen, in plaats van gewoon vriendelijk te zeggen dat ze je niet leuk vindt vond deze dame het nog even nodig om je flink op je hart te trappen.
Dat ze nee heeft gezegd heeft weinig met je uiterlijk te maken hoor, ik weet niet hoe oud je bent, maar geloof me, je blijft echt niet je hele leven alleen.
Er zijn zat meisjes en vrouwen die verder kijken dat wat scheefstaande oren, je hebt er alleen nog niet een gevonden.
Kijk naar mij, ik slis en ben al jaren gelukkig met mijn partner, die zag meer dan mijn daffy duck bekkie wink.gif

Als je jezelf er echt rot onder voelt zou ik als ik jou was toch met je ouders praten, ik geloof nooit dat ze die operatie zouden verbieden als je er zo mee zit.
Flappie
allemaal bedankt voor je reakties, eerlijk gezegd dacht ik wie kan het wat schelen maar blijkbaar niet dus.

Het vervelendste van flaporen is dat je altijd opvalt; ook al wil je dat niet.
Je kan er mee lachen, je kan het naast je neer leggen, maar je wil soms ook wel eens gewoon niet opvallen eigenlijk wat rust hebben. Ik bedoel je raakt het gewoon dat je flaporen hebt maar niet dat ze je anders behandelen, okee dat ze flappie zeggen iedereen heeft een bijnaam maar niet dat ze je niet accepteren.

Je wil ook eens lief doen naar een meisje en erstig genomen worden.
Als een meisje naar me kijkt weet ik niet of ze me leuk vindt of het is om die flaporen. Als ik op de bus zit dan tikken ze soms langs achter tegen mijn oren en dan lachen ze; een meisje gaat mij dan ook niet super vinden.

Ik ga denk ik later zeker een operatie vragen, nu moet ik door als flappie en ik wil nu toch ook mee kunnen doen en mij niet opsluiten.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.