Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mishandeld
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
trish
Ik ben 2 jaar lang mishandeld door mijn ex vriend, het is nu ong een jaar geleden maar heb constant huilbuien en voel me erg down; ik heb weinig sociaal contact en heb vaak niets te doen. ik ben veel vrienden kwijt geraakt omdat ik van hem er niet mee mocht omgaan. en ik zit nu met de brokken. ik weet niet wat ik hier aan moet doen kben de laatste tijd zo down zulke huilbuien en schiet erg snel uit mijn slof ik heb mij zelf niet meer in de hand ben totaal me zelf niet meer. weet iemand iets wat ik kan doen? en hoe ik hem kan vergeten? (het is moeilijk om afleiding te zoeken omdat ik geen vrienden meer heb en vaak op me moeder ben aangewezen) crying.gif
femkeb
Dat is een moeilijk verhaal zeg. Het is namelijk niet niets om zo lang mishandelt te zijn door iemand en het verwerken daarvan kost tijd, hoe dan ook.
Dat je door die ex-vriend ook nog (bijna) al je vrienden kwijt bent geraakt is nog vervelender, want op die manier kan je ook niet nu echt naar iemand toe om je verhaal kwijt te kunnen.
Daarom is het misschien iets om nieuwe vrienden te maken. Daarvoor zijn hobby's heel praktisch, een sport of iets in die richting of bij een studie of bij werk zijn er wel mensen die vrienden kunnen worden en waar je mee zou kunnen praten.
Alleen het maken van die vrienden kost wel weer tijd en omdat je je nu zo rot voelt wil je die tijd totdat je het kwijt kan misschien niet meer wachten. Als dat zo is zou je ook met een onafhankelijk iemand kunnen praten, een vreemde waar je alles bij uitstort (alleen is een betrouwbaar iemand daarin soms lastig te vinden) of een maatschappelijk werker/psycholoog, daarnaast kan het opschrijven van alles wat er gebeurd is en vooral al je emoties erin kwijt kunnen ook wel helpen.
Het vergeten van je ex zal denk ik toch met de tijd komen, helaas. Ik denk namelijk dat er een heleboel mensen zijn die toch heel graag een deel van hun geheugen zo zouden willen wissen, maar helaas kan dat op dit moment (nog) niet.

Veel sterkte ermee iig aai.gif
trish
QUOTE(femkeb @ Aug 17 2006, 22:53 )
Dat is een moeilijk verhaal zeg. Het is namelijk niet niets om zo lang mishandelt te zijn door iemand en het verwerken daarvan kost tijd, hoe dan ook.
Dat je door die ex-vriend ook nog (bijna) al je vrienden kwijt bent geraakt is nog vervelender, want op die manier kan je ook niet nu echt naar iemand toe om je verhaal kwijt te kunnen.
Daarom is het misschien iets om nieuwe vrienden te maken. Daarvoor zijn hobby's heel praktisch, een sport of iets in die richting of bij een studie of bij werk zijn er wel mensen die vrienden kunnen worden en waar je mee zou kunnen praten.
Alleen het maken van die vrienden kost wel weer tijd en omdat je je nu zo rot voelt wil je die tijd totdat je het kwijt kan misschien niet meer wachten. Als dat zo is zou je ook met een onafhankelijk iemand kunnen praten, een vreemde waar je alles bij uitstort (alleen is een betrouwbaar iemand daarin soms lastig te vinden) of een maatschappelijk werker/psycholoog, daarnaast kan het opschrijven van alles wat er gebeurd is en vooral al je emoties erin kwijt kunnen ook wel helpen.
Het vergeten van je ex zal denk ik toch met de tijd komen, helaas. Ik denk namelijk dat er een heleboel mensen zijn die toch heel graag een deel van hun geheugen zo zouden willen wissen, maar helaas kan dat op dit moment (nog) niet.

Veel sterkte ermee iig aai.gif

Hej dankje wel ja op dit moment wil ik eg heel graag me verhaal kwijt, maar heel veen mensen in me omgeving reageren nogal nuchter zo van ja wrom blijf je dan bij hem en dan zeg ik ook wel als je er midden in zit is het anders, maar dat snappen ze niet. Veel liefs mij aai.gif
trish
Ik heb ook niet meer met hem ! Naja en heb hem toen die tijd uit zelfverdediging wel trug geslagen ma kreeg ze dan 10x harder trug. hij weet nu dat als ie mij nog 1 klapt geeft dak naar politie stap en dan is die zijn verblijf hier kwijt.
Wicked_Chiwawa
Goed gehandeld dan.
tijgertje
busje pepperspray of ander bijtend spul werkt ook goed als zelfverdediging hypocrite.gif

Desnoods deo of haarlak:P
femkeb
Bepaalde berichten zijn verwijderd vanwege het uitten van te buitensporig geweld tegen anderen. De mogelijke zelfverdedigingstechnieken zijn genoemd, maar die zijn niet meer nodig, omdat de topicstarter al niet meer heeft met de ex-vriend.
Daarom graag weer ontopic en antwoorden op de vraag waar de topicstarter antwoord op geeft.

Namens de crew,
femkeb
trish
Ik wou gwoon even zeggen dat het nu gwoon al beter gaat ensjow smile.gif jeej krijg langzaam wat oude friends terug. Heb me ex tijd genegeerd en toen kwam hij zelf weer aankloppen huh.gif best gek vond ik dat hijs vrij dubbel blink.gif neej het niet aan hoor smile.gif !!!
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.