Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Buurman
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
-nOur-
hoi pestforummers,

mijn buurman is deze week overleden ,
ik durf niet meer te slapen in mijn eigen huis ,
weten jullie iets wat ik kan doen ik doe geen oog meer
dicht sins hij dood is ik vind het eng
dat die man (henk) al 7 dagen dood in zijn huis lag
heel de straat ruikt naar lijken,ik ben zo bang .... unsure.gif

alvast bedankt voor evt tips om te kunnen slapen
Jeroen
aii dat is wel heel erg naar...

Mischien dat het zou helpen om met iemand te praten over wat er gebeurd is? Ik weet verder niet hoe oud je buurman was en onder wat voor omstandigheden hij is overleden, en ook niet precies wat voor "angst" je hebt (dat jou hetzelfde overkomt, of gewoon een eng idee dat je buurman daar een tijdje heeft gelegen.. )

Sorry dat ik je verder niet kan helpen, er zijn ongetwijfeld andere PF'ers die je iets meer tips kunnen geven smile.gif
femkeb
Dat lijkt me zeker een beangstigende situatie dat dat zomaar in jou buurt kan voorkomen. En dat dat dus ook met jou zou kunnen gebeuren.
Het is ook niet erg om je zo te voelen en ook logisch. Laat het gevoel toe, praat met iemand als het te erg wordt en naar alle waarschijnlijkheid zal het gevoel minder worden op een gegeven moment.

Over slaapoplossingen: de standaard dingen van warme melk voor het slapengaan, ontspanningsoefeningen (meditatie, je hoofd leegmaken, je hele lichaam ontspannen, muziek ed). Als het echt te erg wordt en je helemaal niet meer slaapt is het misschien wel een idee om een homeopathisch middel voor het slapen te nemen (drogisterij weet daar wel meer van) en als dat niet werkt de huisarts daar eens over te spreken.

Als het gevoel van angst minder wordt ga je als het goed is ook weer beter slapen.
Melchior Vesters
QUOTE(-nOur- @ Aug 16 2006, 12:50 )
hoi pestforummers,

Hey,

Dat is inderdaad een vervelend verhaal. Als je er echt zo'n last van hebt, zou je misschien eens langs slachtofferhulp kunnen gaan. Je bent dan wel niet echt slachtoffer van iets geworden, maar deze mensen kunnen je waarschijnlijk wel hierbij helpen.

Groet,

Melchior Vesters
mr. goldfinger
QUOTE(-nOur- @ Aug 16 2006, 12:50 )
hoi pestforummers,

Je moet je niet aanstellen. Jouw buurman is dood klaar hij komt jouw niet lastigvallen. Heb je je weleens afgevraagd hoe veel levende dingen jij heb opgegeten. Ga bij hem op bezoek zijn graf dan leg bloemen neer denk aan leuke tijden zal henk ook goed doen.ZOLANG JE IN GOD GELOOFT KOMT ALLES GOED IN VOOR EN TEGENSPOED.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.