Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Androgyn.
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Wicked_Chiwawa
Ik weet niet of dit het goede subforum is voor zo'n verhaal, anders kunnen jullie (Moderators) het verwijderen of ergens anders plaatsen.

Well, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet gaan vertellen. Ik ben heel slecht in verhalen typen, omdat ik me dan een soort schizofreen voel.

Voor de mensen die niet weten wat een androgyn persoon is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Androgynie

Lol. Voor de mensen die niet willen lezen zal ik vertellen hoe ik me voel;

Zich androgyn uiten: een persoon die uiterlijke kenmerken vertoont van het andere geslacht, zonder daarbij volledig door het leven te gaan als iemand van het andere geslacht (zie hiervoor transgender). Dit kan geuit worden door middel van zijn/haar kleding, make-up en/of gedrag. Soms komt het voor dat iemand een androgyn uiterlijk heeft, alleen als reactie op het heersende modebeeld of als rebelse houding
Zich androgyn voelen: een persoon die zich niet mannelijk en niet vrouwelijk voelt, zich juist mannelijk čn vrouwelijk voelt of iemand die gevoelsmatig tussen beide seksen staat.

Dat dus. Ik voel me geen meisje, niet erg tenminste. Ik draag mannenkleding, mannelijke dingen. Ik voel me aangetrokken tot beide kanten, al begin ik erg naar het vrouwelijke schoon te verlangen. Ik weet niet wat het is. Ik wil het een fase noemen. Ik wil niet deze "fase" doorstaan.

Androgyn. Ik vind haar geweldig, al is het niet mijn rodemodel. Ze is mooi en ze durft mannelijk te zijn, terwijl het echter een vrouwtje hoort te zijn. Ik durf niet zo te zijn en ik wil het ook niet.
Ik heb met een vriendin gepraat over dat ik mannenkleding wil kopen en dat ik het aandoe en ze vatte het op alsof ik gek was. "Wat moet jij nouweer met mannen kleding?!" ik voelde me bijna vernederd. Ik durf niet zo te zijn ik wil deze "fase" of kant van mezelf niet hebben en ontdekken. Waarom? Omdat ik al gepest wordt met kleine dingen waar ik niets aan kandoen en het niet uit wil lokken. Ik wil een meisje zijn een echt meisje en geen meisje dat het liefst rondloopt in jongens kleding en zich daar fijn in voelt. Een jongen wil ik ook niet zijn, een echte jongen. Ik weet het niet en dat haat ik. Ik haat mijzelf hierom.

Een actrice mijn rolemodel? Haha. Ja, hoe triest ook. Ik ben verliefd op haar. Een zij. Waarom? Ik wil geen puberaal meisje zijn dat verliefd wordt op artiesten of acteurs/actrices. Dat had ik vorig jaar en zo ben ik niet meer. En als het dan ook nog eens een vrouwelijk figuur is. Ik wil dit niet.
In de serie ; The L word. Speelt ze Shane een androgyn persoon, ze is niet vrouwelijk, vind ik.

Ze is het prachtigste wezen dat ik ooit heb gezien. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, misschien komt het door haar? Ik hoop het. Als ik het zat ben dan ben ik niet meer zo, toch?

Hoe kan ik dit nou oplossen? Want ik wil niet gepest worden, niet meer.

bedankt voor de mensen die dit nog willen lezen, alleen al omdat het misschien een zaak wat nergens opslaat is.
syl
zij is idd heel goed in the l-word ( * fan is smile.gif )

maar nu even ontopic smile.gif . Op zich vind ik het helemaal niet zo heel raar, en ik denk zelfs dat het ( tot op zekere hoogte ) vrij maatschappelijk geaccepteerd is.

Ik ken trws zat meiden die hun kleding combineren smile.gif ( een gewone damesbroek met een herenoverhemd of een boxershort onder hun kleren ) als je dan toch een tussenweg zoekt is zoiets misschien wel wat smile.gif
Wicked_Chiwawa
Ze is lekker (L word addict 2)

Het gaat mij niet om de maatschappij, het gaat om mijn school.

Een damesbroek, like een gewone strakke broek? Well, dat is ook een punt, daar voel ik me gewoonweg niet lekker meer in. Het moet een overzeas zijn of gewoon een mannenbroek, die zitten lekker brederig, dat is het punt ook gewoon. Ik weet niet hoe ik het kan combineren en echter ben ik gewoon bang voor de reacties van anderen. Mijn moeder vindt dat ik mijzelf moet accepteren en gewoon lekker anders moet zijn, but i can't .

Op school vinden ze gothics als behoorlijk irritant en haten ze hun praktisch, als ik dan ook nog eens mannelijk begin te worden of whatever zit ik goed voor ze. Of hoe je dat ook zegt. Ik wil niet anders zijn. I think it's scary.
tijgertje
@Wicked_Chiwawa ik ken de problemen
Ik ben zelf transsexueel (in het verkeerde lijf geboren) en als ik me als meisje kleed wordt ik soms ook raar aangekeken sad.gif

maar hou vast aan wat je zelf wil en trek je niks aan van wat anderen denken
je kan het meid!!
Jeroen
Mag ik even zeggen dat ik het een heel mooi en goed opgebouwd en informatief topic vind? smile.gif

Hoop dat, naast dat jij je ei er in kwijt kan, er ook veel mensen zijn die iets aan het stukje hebben smile.gif

Groetjes,

Jeroen
Wicked_Chiwawa
@Tijgertje; wat goed van je. Dat je dit durft te zeggen en je eraan houdt, ik vind het goed dat je voor jezelf durft uit te komen. Ik zou willen dat ik ook zo was, maar ik kan er niets aandoen. Ik weet dat ze het nooit zullen accepteren op mijn school ik ben gewoon bang voor de consequenties. Ik haat mezelf.

@Jeroen; err, thanks i guess?
tijgertje
QUOTE(Wicked_Chiwawa @ Aug 4 2006, 18:12 )
@Tijgertje; wat goed van je. Dat je dit durft te zeggen en je eraan houdt, ik vind het goed dat je voor jezelf durft uit te komen. Ik zou willen dat ik ook zo was, maar ik kan er niets aandoen. Ik weet dat ze het nooit zullen accepteren op mijn school ik ben gewoon bang voor de consequenties. Ik haat mezelf.

Het duurde bij mij ook heel erg lang voor ik het van mezelf kon accepteren. Op een gegeven moment stond ik op het punt mezelf wat aan te doen.

Toen had ik iets van: Als ik me een meisje voel moet ik er wat mee doen en neit zo rond blijven lopen want zo ga ik kapot. Nu heb ik de maling aan wat anderen denken omdat ik me in meidenkleren gewoon veel gelukkiger voel
Wicked_Chiwawa
Like ook rokjes? Ik bedoel, niet lullig bedoeld hoor, gewoon pure interesse.
Hoe heb jij jezelf kunnen accepteren? Ik zou er namelijk kapot aan gaan, ik ken mezelf.
Geef me raad, alsjeblieft. Ik ben gewoon bang van mezelf, klinkt overdreven. Ja, dat weet ik. Het is echter wel zo, ik kan niet overstraat lopen als een jongen. Ik wil een meisje zijn, een meisje dat makkelijk in jurkjes loopt en in die dingen.
Het is te moeilijk mensen worden gelukkig met zichzelf en ik niet. Misschien is dit omdat ik jong ben, toch? Maar als ik echt zo ben, als ik echt zo'n iemand begin te worden. Wat dan? En biseksueel zijn wil ik ook niet.

Dat kan niet. Dan ga ik naar de hel ben ik bang, ook al geloof ik niet zwaar. In zulke dingen heb ik wel geloofd.

Het allermooiste wat je kunt doen met jezelf en jezelf accepteren. Dat kan ik niet. Dat heb ik nooit gedaan.
Zonnestraaltje
Misschien wat kort door de bocht, maar probeer je anders eens wat rust te gunnen? Je bent nog zo jong.. en ik denk, dat je er vanzelf wel achter komt wat je wel en niet graag wilt.. smile.gif

Iig heel veel sterkte ermee. aai.gif Kan je er inhoudelijk gezien niet mee helpen.
Jeroen
QUOTE(Zonnestraaltje @ Aug 4 2006, 22:58 )
Misschien wat kort door de bocht, maar probeer je anders eens wat rust te gunnen? Je bent nog zo jong.. en ik denk, dat je er vanzelf wel achter komt wat je wel en niet graag wilt.. smile.gif

Iig heel veel sterkte ermee. aai.gif Kan je er inhoudelijk gezien niet mee helpen.

Aan de andere kant is het wel de leeftijd waarop je jezelf gaat ontdekken smile.gif

Rust is geen verkeerd idee, maar ik zou die rust eerder "zelf acceptatie" noemen, en jezelf op die manier rust gunnen. Mannelijk, vrouwelijk, maakt niet uit, je blijft kwa persoon (karakter) toch wel dezelfde smile.gif
Wicked_Chiwawa
Ik ben ook verliefd geweest (denk ik) op een vriendin van me en vorig jaar gedroeg ik me verbazend klef tegen een meisje en bekeek haar anders. Anders dat ik normale meiden bekeek. Hell, ik moet minder denken weet ik. Ik durf dit niet te accepteren alleen al vanwege de consequenties. Mijn kledingstijl begint te veranderen en volgens een vriend van me is dat de stijl dat meestal biseksuelen of lesbiennes van houden.

You gotta be kidding me =(. Mja, ik weet niet of ik rust kan vinden. Hoe vind ik dat?
Wicked_Chiwawa
zegt:
gewoon jezelf blijven , dan is alles goed
zegt:
als jij van jezelf houdt, dan doen anderen dat ook

Ofzo.
Jeroen
QUOTE(Wicked_Chiwawa @ Aug 5 2006, 00:07 )
zegt:
gewoon jezelf blijven , dan is alles goed
zegt:
als jij van jezelf houdt, dan doen anderen dat ook

Ofzo.

Dan erbij zijn er toch redelijk wat vrouwen die lesbisch zijn wat maatschappelijk toch behoorlijk geaccepteerd is (gelukkig) en/of die zich relatief mannelijk kleden zonder dat het echt opvalt. Het kan ook op zo'n manier dat het ook voor mannen ' leuk is om te zien ' (hoop dat je snapt wat ik bedoel smile.gif )
Wicked_Chiwawa
Ik snap je, dankjewel.
Zonnestraaltje
QUOTE(Jeroen @ Aug 4 2006, 22:00 )
QUOTE(Zonnestraaltje @ Aug 4 2006, 22:58 )

Aan de andere kant is het wel de leeftijd waarop je jezelf gaat ontdekken smile.gif

Rust is geen verkeerd idee, maar ik zou die rust eerder "zelf acceptatie" noemen, en jezelf op die manier rust gunnen. Mannelijk, vrouwelijk, maakt niet uit, je blijft kwa persoon (karakter) toch wel dezelfde smile.gif

Dat bedoel ik ook juist, Jeroen. Maar of dat nou door zelfacceptatie is of door iets anders (je kunt jezelf ook proberen te laten inzien dat 'teveel denken' niet altijd positief is voor je gemoedstoestand, het is maar net wat helpt bij JOU), dat maakt niet uit. Maar gewoon 'uitvinden' op welke manier zij voor derzelf wat rust kan vinden.

Succes & sterkte, WC. aai.gif
draculaatje
Hoi!
ik voel me wel wat aangesproken door dit topic, hoewel het op een heel andere manier is:
ik ben altijd vreselijk uitgescholden mijn hele leven voor lelijk,
ik ben gaan onderzoeken waarom mensen mij nu zo lelijk vinden,
en er acher gekomen dat ik erg veel mannelijke trekken heb en dus erg onvrouwelijk eruit zie.
Ik baal hier juist heel erg van omda tik dus echt erg lelijk ben hierdoor.
Ik heb zelfs al hoop gehad dat er wel vrouwen zijn die op mij vallen omdat ik er zo mannelijk uitzie.
Na jaren ben ik hierdoor erg depressief geworden dat ik er zo absurt uitzie, voel me ontiegelijk eenzaam en een freak en zie het leven niet meer zitten.
dat wou ik ff kwijt, word er best depri van als ik dit topic lees omdat ik mezelf ook weer iets van herken in die foto in verre (vooral de kin), al ben ik in verre niet zo knap als deze meid natuurlijk crying.gif
draculaatje
Dit lijkt er al wel een beetje op
Wicked_Chiwawa
In ieder schuilt wat moois, jij kunt er ook niets aandoen dat je zo bent. Niemand kan dat, succes en sterkte aai.gif .

Je bent mooi, van jezelf. Meisjes kunnen mannelijk zijn, ik ken er zat en je ziet ze op TV, ik vind het persoonlijk prachtig. Vooral omdat ik zelf ook wat mannelijker gedraag enzo, ik snap jouw gevoelens wel, maar je moet je er niet zoveel van aantrekken. Je bent mooi, geloof me.
Wicked_Chiwawa
Ik durfde voor het eerst een mannenkleding in te gaan en kleren te passen :').

Damn ik schaamde me rot, maar niemand keek naar me. Daarna durfde ik het wel.
draculaatje
Ik vind zelf een mannenpak wel erg mooi, met stropdas enz.
Maar die kan je toch ook zelf combineren met vrouwenkleding, ik denk dat mannenkleding vaak niet past.
Ik koop dan een mooi colbertje met een broek en een stropdas die ik tussen de mannenkleding zoek, ik heb dat trouwens vroeger al heel vaak gedaan.
Raar eigenlijk he, want toen wist ik helemaal nog niet dat ik een mannelijk gezicht had!
Maar dan val je toch niet meteen ook op vrouwen?
Ik was toen namenlijk erg verliefd op een leraar en wilde een beetje op hem lijken wub.gif
Wicked_Chiwawa
Haha. Schattig.

Nee je valt dan niet meteen op vrouwen, maar de meeste biseksuelen en lesbiennes hebben zo'n soort kledingsmaak, natuurlijk niet iedereen die zich zo kleed is meteen biseksueel of lesbienne, maar algemeen dragen zulke mensen die kleding.
draculaatje
Ik denk dat lesbiennes dus wel op mij zouden kunnen vallen (zeker als ik een beetje door train en breed zou worden tongue.gif mijn lijf is ook erg mannelijk, ectomorf)
Wicked_Chiwawa
Als je maar niet té mannelijk wordt, persoonlijk vind ik dat niet mooi. Misschien andere meiden wel smile.gif. Succes, love!
femkeb
@ Wicked

Je androgyn voelen lijkt me heel lastig. Je valt volgens de maatschappij niet in het hokje vrouwen en niet in het hokje mannen, maar ergens er tussenin. En over het algemeen kijken mensen tegen iets of iemand die niet zo maar in een hokje past nog altijd wat raar aan.
Maar dat is de maatschappij. En je kan je wel gaan veranderen zodat je wel in een maatschappelijk hokje past (man of vrouw) maar dan voel je jezelf een stuk ongelukkiger.
Dus waarom je veranderen naar de maatschappij? Ik ben er altijd een voorstander van geweest te doen wat je zelf wil en niet of dat nou toevallig wel of niet geaccepteerd is (en dan hebben we het niet over iets als moord natuurlijk tongue.gif, meer op dingen als wat je graag wil en hoe je je graag uit)
Als jij namelijk doet wat je zelf graag wil, voel je je beter in je vel met wie je bent en straal je dat ook uit waardoor je je onbewust/bewust een goede uitting geeft tegenover andere mensen (zo van, hier ben ik, ik ben blij met wie ik ben en wil op deze manier graag vrienden maken --> is een groot deel lichaamstaal naar anderen)
Als je je op dit moment nog niet sterk genoeg voelt (of te jong voelt) om het zo te doen kan je ook kiezen voor een tussenweg waardoor je nog wel een paar jaar een hokje aanneemt en mensen je zo accepteren en dat je daarna pas gaat veranderen naar wat je echt wilt. Alleen als je je echt niet goed voelt in een hokje (dit zou bijvoorbeeld doorgaan met kleding die je nu draagt en soms wat meer vrouwelijk kunnen zijn) is dat ook niet goed, want met een tussenweg moet je je wel een beetje goed voelen.

Veel sterkte in elk geval.

@dracula
Aan die foto zie ik niet extreem veel mannelijke eigenschappen hoor, ik heb zelfs het idee dat als het haar los is het er zelfs extreem vrouwelijk uit ziet. Daarnaast zou een glimlach ook veel wonderen doen.
Enige probleem wat ik een beetje zie is het feit dat jij op zoek bent gegaan naar de redenen waarom de pesters jou lelijk zouden vinden en dit vervolgens ook nog gelooft ook.
ik ben gaan onderzoeken waarom mensen mij nu zo lelijk vinden,
en er acher gekomen dat ik erg veel mannelijke trekken heb en dus erg onvrouwelijk eruit zie.
Ik baal hier juist heel erg van omda tik dus echt erg lelijk ben hierdoor.

Pesters pesten vaak om vele redenen en vaak nog niet eens omdat ze echt menen wat ze zeggen. Verander je hetgene wat ze vinden, vinden ze vaak nog wel weer iets anders. En waar is het zeker niet, want iedereen is mooi op zijn eigen manier en je mooi voelen van binnen doet al wonderen voor de buitenkant, want je lichaam is niet het enige wat je hebt. Je uitstraling doet ook heel veel.
En een mannelijk gezicht hebben, dat hebben best wel veel vrouwen volgens mij. Als je dan een kort kapsel neemt zoals Kim bovenin dan benadruk je dat, maar als je je haar gewoon lang houdt vallen die gezichtstrekken volgens mij minder op.
Daarnaast kan je door je vrouwelijk te kleden je vrouwelijkheid benadrukken en zo de trekken in je gezicht verminderen. En zelfs met een ectomorfe lichaamsbouw kan je je heel vrouwelijk kleden, want je kan bijvoorbeeld juist heel goed rokken aan, strakke truitjes ed.
Zoek die mooiheid in je, want die is er gewoon. Laat dat niet afhangen van anderen (en ja, ik weet het uit ervaring, dat is heel lastig), maar vind het in jezelf, want dan voel je je zo veel beter en word je ook minder beinvloed door mensen in je omgeving die het tegendeel beweren.

Ook jij veel sterkte
draculaatje
Ja, ik heb zelf eigenlijk alleen nog maar moeite met die arrogante tutjes (bv cassieres die menen door de hele zaak te moeten schreeuwen, zodat vooral de hele rij die staat te wachten voor de kassa het maar vooral hoort, dat ze alleen maar knappe jongens willen)
Ze voelen zich extreem zelfverzekerd en het is erg moeilijk om je sterk te houden als ze je uitlachen omdat ze weten dat ze er zelf goed uitzien.
Misschien dat daarom een hoop gepestte , (verlegen) meiden niet graag naar een disco gaan.
Maar er zijn denk best wel leukere uitgaansplekken waar andere mensen komen, alleen is dat wel moeilijk zoeken, want in de lesbische scene is het ook keihard heb ik al gehoord blink.gif
Wicked_Chiwawa
zulke cassieres hebben we hier niet, je kunt er met een zelfverzekerde blik alleen maar bij staan, zodat ze denken dat je niet te breken bent ofzo?

@Femkeb ; Dankjewel, ik begin steeds en meer te gedragen the way I want en het bevalt me wel en uiteindelijk moeten ze me maar accepteren, lol.
Roald
Ik heb bij de supermarkt waar ik altijd heen ga geen problemen met de kassameiden, Ik heb er meestal wel lol mee, Of dat aan de kassameiden ligt of aan mij geen idee.
draculaatje
Ach.... dat komt denk wel omdat je een man bent Roald (en vast een knappe tongue.gif )
draculaatje
Als je je op dit moment nog niet sterk genoeg voelt (of te jong voelt) om het zo te doen kan je ook kiezen voor een tussenweg waardoor je nog wel een paar jaar een hokje aanneemt

hoe kun je nu een hokje aannemen huh.gif
syl
QUOTE(draculaatje @ Aug 15 2006, 19:51 )
Als je je op dit moment nog niet sterk genoeg voelt (of te jong voelt) om het zo te doen kan je ook kiezen voor een tussenweg waardoor je nog wel een paar jaar een hokje aanneemt

hoe kun je nu een hokje aannemen huh.gif

je kunt nu een beetje op de vlakte blijven, een beetje met de massa meegaan. En als je wat zekerder bent van jezelf kun je je meer uiten en dan plaatsen mensen je vanzelf in een ander "hokje".

tenminste ik denk dat fem iets in die richting bedoeld?
femkeb
Precies zoals Syl het omschrijft inderdaad.

Heb ik ook jaren gedaan. Op mijn middelbare school had ik niet het gevoel dat ik mezelf kon zijn, maar wist ik ook dat ik vriend/contactloos zou worden als ik niet mee zou gaan. Hierdoor heb ik mezelf aangepast aan de omgeving en meegegaan met de groep. Ik heb nog wel altijd gezorgd dat ik over dingen die ik echt belangrijk vond mijn mening wel gaf, maar over het algemeen ging ik mee.
In mijn leven naast school kon ik meer van mezelf kwijt, waardoor ik toch ook dat nog had.

Dat is gewoon een heel makkelijke manier om toch mee te gaan met de massa, geaccepteerd te worden, maar toch op belangrijke meningen te zorgen dat je jezelf behoudt. Alleen ja je moet dat wel kunnen en niet teveel van jezelf op moeten geven om dat te kunnen.
draculaatje
Ehm, misschien kun je een voorbeeldje geven want ik heb namenlijk heel erg geprobeerd met de massa mee te gaan maar telkens vielen ze weer over mijn uiterlijk, vandaar vraag ik me af of het wel mogenlijk is op die manier huh.gif een hokje aan te nemen.
Jeroen
QUOTE(draculaatje @ Aug 17 2006, 18:51 )
Ehm, misschien kun je een voorbeeldje geven want ik heb namenlijk heel erg geprobeerd met de massa mee te gaan maar telkens vielen ze weer over mijn uiterlijk, vandaar vraag ik me af of het wel mogenlijk is op die manier huh.gif een hokje aan te nemen.

Niet helemaal wat femke bedoelt denk ik, maar wel een voorbeeld van het zoeken naar een tussenweg:

Laatst fietste ik zowat een meisje omver blush.gif Kort blond (maar wel vrouwelijk) kapsel, Dickie's stijl trui + bijhorende skate broek. Dus een mannelijk uiterlijk, maar wat als "skater-look" zijnde prima kan...

Een compromis zoeken smile.gif
Wicked_Chiwawa
Ik heb vandaag gewoon gekleed hoe ik me wilde kleden, een witte mannending, met lange mouwen en een kraagje en daarover een stropdas. Vreemd werd ik aangekeken maar ik voelde me er trots en lekker bij. Is dat stom?
femkeb
Dat je je trots voelt is gewoon waarschijnlijk een uitting naar jezelf zovan ik heb het gedurft om te doen. En wel goed dat je het niet aan trok dat je raar werd aangekeken!
draculaatje
Dus een mannelijk uiterlijk, maar wat als "skater-look" zijnde prima kan...

Sorry hoor zal wel komen omdat ik al veel ouder ben, maarre je bedoelt nu dan dat je, hoe je eruit ziet daar je look aan gaat aanpassen ofzo?
Ik bedoel, ik heb zelf ontdekt dat iets sportiefs het beste bij mijn gezicht past en geen vrouwelijke roze roezel-truitjes ofzo....
Ninja
Mr golfinger, in de middeleeuwen bestond aids ook nog niet, in de middeleeuwen, werd je als je vader timmerman was ook timmerman, betekend dat dat tegenwoordig elke timmermans zoon ook gelukkig zou zijn als timmerman?? Dat een dokterszoon naar de universiteit moet met een iq van 60 omdat zijn vader dokter is... denk je echt dat iedereen in die tijd maar gelukkig was??
Denk je eens in dat je elke dag met frustraties om je lichaam opstaat, elke dag opnieuw denkt van potverdorie dit ben ik en waarom kan ik nu niet dat zijn... Wordt je daar gelukkig van nee, en of het dan psychisch is of niet, dan zul je moeten veranderen! Of je houding, of het niet accepterende punt veranderen.... Maar om alles nu als aanstellerij, of godslasterend te stellen...
Respect en acceptatie, dat iemand van geslacht wil veranderen, die moet je niet verwijten dat iemand wil veranderen, in Gods ogen (om jouw eigen woorden te gebruiken) is iedereen al goed, maar tegelijkertijd heeft God de mens ook de mogelijkheden gegeven dat nu dergelijke dingen die in de middeleeuwen niet konden wel kunnen...
En ik denk met jouw, aanvallend geformuleerde meningen dat er hier meerdere mensen zijn die graag aandacht willen.
Wicked_Chiwawa
Kunnen jullie daar niet gewoon een een eigen topic over maken? thumbsup.gif

En hier gewoon zeg maar euhm even

Ontopic

blijven? ^^
Wicked_Chiwawa
In de liefde is alles mogelijk.
Roald
'God' had toch de mensen de mogenlijk heid gegeven om zelf keuzes te maken en beslissingen?? (zoiets hoor ik wel eens)

Waarom zou tijgertje dan 'gek' zijn?

Go Tijgertje... doe lekker maar waar jij je prettig in/mee voelt

Grt
tijgertje
Ik stond elke morgen op met walging van mezelf. Ik weet van mezelf dat ik geestelijk een meid ben en zo gedraag ik me van nature ook.

Nu gaat het omdat ik al meer lijk op een meid. Ik ben er nog lang niet nee, maar ik heb pas 4 maanden van de 3,5 jaar! achter de rug.

Straks ben ik net zo vrouwelijk als de andere meiden hier, met de uitzondering dat ik geen kinderen kan krijgen.

Trouwens heb ik al een relatie achter de rug met een jongen. Het is niet tot sex gekomen, maar veel scheelde het niet. En nee het was geen homo.

@mods
Kunnen jullie deze discussie even afsplitsen?
dan vervuilen we het topic van Wicked_Chiwawa niet.
Androgientje
Dit is inderdaad wel erg ironisch.
Dat er op een website tegen pesten een pester als Mr. Goldfinger wordt gedoogd.

Net zoiets als een pedofiel op een website voor misbruikte kinderen mad.gif

Aan de andere kant kunnen Chiwawa en Tijgertje nu wel goed oefenen.
Wat zeg je tegen iemand die zo bevooroordeeld is, en niet naar argumenten wil luisteren?
Ga je dan door met beargumenteren,
of zeg je: Genoeg is genoeg, ik leef mijn leven op mijn manier en als je dat niet kan accepteren, jouw probleem, niet het mijne.

Ik kan niet pretenderen dat ik weet wat jullie voelen of doormaken.
Zelf ben ik een vrouwelijke vrouw (voel me daar goed bij) die gedrag vertoont dat door anderen als 'mannelijk' wordt bestempeld.
Wel weet ik dat onderzoek bij ratten heeft uitgewezen dat een levend wezen zich zowel mannelijk als vrouwelijk kan voelen, ongeacht of men met een piemeltje of kutje is geboren.
draculaatje
Stom van mij tijgertje, maar ik lees het nu pas, ik zag jouw foto al staan en was er meteen jaloers op:
ik zou er graag zo uitzien!!
ben erg jaloers op je weet je dat!! rolleyes.gif
draculaatje
he mr goldfinger,
ik vind de duivel zoals hij is uitgebeeld door de mensen erg MOOI heb hem altijd gebruikt ter inspiratie in mijn illustraties.
tijgertje
QUOTE(draculaatje @ Aug 19 2006, 21:33 )
Stom van mij tijgertje, maar ik lees het nu pas, ik zag jouw foto al staan en was er meteen jaloers op:
ik zou er graag zo uitzien!!
ben erg jaloers op je weet je dat!! rolleyes.gif

* word knalrood *
blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif blush.gif
tijgertje
@draculaatje je wilt mijn figuur niet op de manier hoe ik het gekregen heb. Ik was zo down dat ik bijna niet at en dat eindigde bijna in anorexia sad.gif

Nu gaat het nog niet al te goed, maar mun gewicht blijft wel stabiel

*mist een edit-knop op het forum*
tijgertje
praat geen onzin sukkeltje

Ik kan genoeg meiden krijgen als ik het wou. Maar ik wil het zelf niet
al vanaf groep 4 weet ik al dat ik een meid ben. Mijn ouders accepteren me. Ze hebben liever een dochter dan een zoon die op het kerkhof ligt.

Ik heb er al 18 jaar over nagedacht. 18 ellendige jaren.
Je ziet mijn spieren zo goed omdat ik veel te veel afgevallen ben voor mijn bouw.

Ik geloof niet in god. Alles wat die types in de kerk beweren is door de wetenschap naar de prullenbak verwezen. Als god echt zou bestaan zou er niet zoveel ellende op de wereld zijn

En nu geef ik je geen aandacht meer. Dat ben je niet waard

*draait de rug naar goldfinger toe en laat het aan de mods over*
Androgientje
QUOTE(mr. goldfinger @ Aug 20 2006, 00:26 )
En ik hoef geen aandacht van jongens ik ben geen een van gods (fouten).

Je hebt ons nu verteld wie je niet bent, Mr. Goldfinger.
Graag zou ik je uit willen nodigen om ons te vertellen wie je wel bent.
Jeroen
Dit topic gaat inderdaad gesplitst worden (kan even duren).

Ene deel van de posts blijft hier staan, andere deel gaat in de "archief map" van de crew.

Mr. Goldfinger, graag uit dit topic wegblijven, er zijn op dit moment een kleine 1200 topics op PF die niet over dit onderwerp gaan, ik raad je aan daar ook eens te kijken wink.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.