Ik Ben Marjet, en wil graag mn verhaal vertellen..
ik sit in de eerste klas.
mijn Bf. B. zij op een morgen op msn tegen me dat ik een stomwijf was.. ik was verbaast want dat verwacht je niet van je Bf. en moest ***len. om troost te zoeken belde ik mn andere Bf op. M. ze was heel aardig enz. die schooldag negeerd B. Me en ik haar. door haar aan de telefoon te hebben gesproken was het weer goed.. maar Bf waren we niet meer. in die tijd dat k rusiej met haar had,, trokken mijn andere vriendinnen een kant. bij B. hoorde M. en E. en de rest koos geen partij.. ik had niemand dus als een goede vriendin..
daarna was het vakantie. en iedereen bleef thuis gingen samen kleding kopen naar de bioscoop en zwemmen, alleen ik was Op vakantie ik GranCanaria.. waarscheinlijk in die vakantie heeft B, vertelt tegen de rest van mijn vriendinnen hoe trut ik was enz. en heeft iedereen tegen me op geset. na de vakantie stond k er in mn eentje voor. ik had geen vriendinnen meer. en mijn (ex)vriendinnen negeerde me.. ik vond daarna een heel leuk meisje en daar ging ik veel mee om. alleen al mn (ex) vriendinnen zette haar ook tegen me op , dat k zogenaamd over haar roddelde enzo.. dus toen had ik weer geen vriendinnen een groepje meiden ving me op.. EGT TOP.. maar goed voelde ik me niet.. ik kwam elke dag ***lend t***s.. en me ouders vonden dat het niet meer mocht. dus se belde naar de rector van de school .. op een één of andere manier kwamen ze daar achter en opeens waren zo poes lief.. nep dus..
daarna was het wel weer goed..
MAAR PESTEN HEEFT GEVOLGEN OP JE HELE LEVEN!
DIT VERHAAL LIJKT NIET ERG.. MAAR JE VOELT JE DAN ZO KUT
bedankt