Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Gepest
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
danielle
ik ben vanaf basisschool al gepest ik werd steeds onzekerder en onzekerder vind mij zelf nog steeds lelijk omdat zo wordt gepest ik heb me zelfs al eens bezeerd maar ja doe ik nu niet meer gelukkig maar doet me echt pijn en dan ook nog je vader die niet meezit die je elke keer comandeert en je zusje voortrekt en je uitschelden en negatieve aandacht geven daar wordt je gek van crying.gif maar ik weet me hoe dan ook rustig te bliven en gewoon me zelf zijn dat is belangrijk jezelf blijven smile.gif
tijgertje
Ik snap compleet hoe je je voelt danielle.
Je weet dat ik zelf ook een pestverleden heb

Op mij kan je altijd steunen onthoud dat meid aai.gif aai.gif
vriendinnen voor het leven rolleyes.gif

Je goede vriendin Ramona
swalsky
Hey Danielle,

Ik heb geen idee hoe oud je bent en of je nog op school zit, maar ik hoop dat je het op school aankunt. Veel mensen zijn wat dikker als je om je heen kijkt. Als ik je stukje zo lees lijkt het me niet onmogelijk dat jij je behoorlijk onzeker voelt en dat dit opmerkingen van anderen over je figuur extra moeilijk maakt. Hoe jij jezelf vindt is het aller belangrijkste.

Ik las niks over je moeder. ik hoop dat het met haar samen wel goed gaat. Dat je van haar wel wat steun voelt.

Weet eigenlijk iemand in je omgeving hoe jij je voelt? Is er iemand met wie je wel eens een goed gesprek kunt voeren, gewoon om je hart eens te luchten?

Sterkte in ieder geval

Swalsky
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.