Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Poezie-album Op Basisschool
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Vincent
Hoi,

Ik heb onderstaand bericht paar maanden terug ook op mijn eigen forum gezet, maar omdat het aantal actieve leden daar op enkele vingers te tellen is, plaats ik hem nu ook hier!

Onlangs is een docent van de basisschool aan een enge spierziekte overleden. Dit was de enige docent die ik gekend heb die veel (moeite) voor mij gedaan heeft en duidelijk op me gesteld was. Ik heb hem alleen in groep 6 gehad.

Ik herinnerde me dat hij destijds in mijn poezie album geschreven heeft en vond het toevallig. Ik was destijds bang dat ik (ook) met het poeziealbum gepest zou worden, dus ik gaf het album destijds stiekem aan hem. Dat heeft hij leuk in het stukje verwoord.

Al was je maar 1 jaar bij mij in de klas. Vergeet nooit hoe gezellig het toen was.

9-1-1990
Voor Vincent

Een jongen met een poezie-album. "Wat is dat voor een vent?"
Dat zijn de woorden van iemand die de schoonheid van dichten niet kent.
Wij weten echter Vincent: In een muur zitten niet alleen stenen, maar ook cement.

Ik hoop dat jij het laatste bent.

Meester <xxx>

Vind het wel mooi en grappig het zo terug te lezen! Staan trouwens meer leuke stukjes in m'n album van mensen die inmiddels helaas overleden zijn. Erg leuk om dat weer eens na te lezen.

Groetjes,
Vincent
syl
ik heb net even een korte zoektocht gedaan naar de mijne, maar ik zou niet weten waar die moet zijn. Staan volgens mij ook best een hoop leuke mensen in smile.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.