Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Pissige Hartsvriendin
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Blossom
Hoi,

Ik weet niet of het hier thuishoort, zoniet verplaats het dan. Doordat de botten in m'n voeten verkeerd zijn gegroeid loop ik nu op steunzolen, dit is echter niet het probleem, ik heb ontstekingen in mijn beide voeten, hierdoor moet ik iets van twee dagen in een rolstoel zitten. Ik zit nu al meer dan een week thuis. Omdat mijn vader de Verián was vergeten te bellen krijg ik vandaag pas mijn rolstoel. Ik had m'n hartsvriendin zondag beloofd dinsdag naar school toe te komen, dat ging dus niet door omdat ik bijna niet kan lopen.
We hadden al eerder ruzie gehad, maar daar gaat het nu niet over. Ik zit er nu dus heel erg mee dat ik weer een soort van ruzie heb met m'n hartsvriendin want ik wil d'r echt niet kwijt.
Maar ik weet ook niet wat ik moet doen, als ik niet kan lopen dan kan ik toch niet lopen?

Groetjes unsure.gif
Jeroen
Hoi Blossom!

Ik vindt het wel een rare reactie van dr eigenlijk... je kan er moeilijk heen kruipen, toch? Je zou juist begrip verwachten...

Kan je dr niet als oplossing bij jou thuis langs vragen?
Blossom
Heej,

Ik kan het wel aan d'r vragen, mhja dan gaat ze weer een smoesje verzinnen of ze heeft d'r geen zin in.
Zij heeft een virus bij d'r hand, en dan zegt zij: ja, jij ook altijd met je voeten. Dan zeg ik; Jij altijd met je hand. Ja maar voor mn hand blijf ik niet thuis, en dan is mijn reactie; nee want op je hand hoef je als het goed is niet te lopen, dan word ze dáár weer kwaad over. En als ik dan zeg; ik doe ook nooit iets goeds dan zegt ze alleen maar; ja doe maar weer lief en onschuldig. Nou wat moet ik dan zeggen?
femkeb
QUOTE(Blossom @ Mar 7 2006, 15:59 )
Heej,

Ik kan het wel aan d'r vragen, mhja dan gaat ze weer een smoesje verzinnen of ze heeft d'r geen zin in.
Zij heeft een virus bij d'r hand, en dan zegt zij: ja, jij ook altijd met je voeten. Dan zeg ik; Jij altijd met je hand. Ja maar voor mn hand blijf ik niet thuis, en dan is mijn reactie; nee want op je hand hoef je als het goed is niet te lopen, dan word ze dáár weer kwaad over. En als ik dan zeg; ik doe ook nooit iets goeds dan zegt ze alleen maar; ja doe maar weer lief en onschuldig. Nou wat moet ik dan zeggen?

1. Als mijn hartsvriendin (ik doe er niet meer aan, maar goed smile.gif) zo zou reageren zou ik me afvragen of ze werkelijk zo'n goede vriendin is, want in mijn kennis over hartvriendinnen bestaan hartsvriendinnen zijn uit begrip, geheimen delen, alles bespreken en heel graag met elkaar om willen gaan. Zo klinkt het heel eerlijk gezegd bij jullie niet.

Hoe je daar op kan reageren:
Je kan eens zeggen: ik heb er gewoon heel veel pijn aan waardoor ik niet kan lopen. Ik kan gewoon niet naar school en doe het heus niet omdat ik geen zin in school heb of jou niet wil zien (als ze dat denkt) ofzo. Totdat ik een rolstoel heb is het gewoon niet anders, dus anders kom je een keertje bij mij langs zodat we toch nog gezellig kunnen kletsen.

Ik zou mij persoonlijk echt af gaan vragen of (als ze zo reageert zoals je beschrijft) hoe waardevol die vriendschap is.
Blossom
Bedankt voor je post.
Voor mij betekent onze vriendschap heel veel, het is tenslotte toch mn hartsvriendin. Ik kan alles met dr bespreken, maar soms lijkt het net alsof ik niks goeds bij dr kan doen en dan begint ze zich aan me te irriteren.
Vorige week maandag moesten we weer naar school. Ik had heel veel last van mn voeten maar ging toch. 's Middags kon ik al bijna niet lopen en 's avonds kon ik de trap niet meer op.
Dinsdag ochtend belde ze me op dat zij niet naar school ging, dus ik smste haar even later dat ik ook niet naar school was gegaan vanwege me voeten.
Toen begon het; ze liep me allerlei dingen te verwijten en dat ik alleen naar de dokter luisterde als het goed uitkwam voor mij. Toen heeft mijn moeder haar opgebeld, want mn moeder was best kwaad op d'r. Op Msn zei ze dat het weer goed was, en nu zegt ze ineens dat ze nog steeds pissig is omdat ik niet naar school kon. Moet ik dan m'n voeten laten amputeren? blink.gif
glow
Ik krijg een beetje het idee dat je vriendin heel iets anders dwars zit, dan het feit dat je niet op school was. Ik zou eens proberen te praten met haar en te vragen of haar niet iets anders dwars zit.
Probeer dan wel (beide natuurlijk) redelijk te blijven en geen oude koeien uit de sloot te halen. Misschien zit je vriendin wel met een probleem waar ze niks over durft te zeggen.

Veel suc6
Glow
Blossom
Ze probeerde me via msn helemaal jaloers te maken enzo, het spijt me maar als haar iets dwars zit moet ze het zeggen. Ik heb d'r nog naar gevraagd, maar er was niks. Ik heb ook géén zin om telkens maar verwijten te horen, ik heb al wel genoeg aan mn hoofd.
bling-queen
ik word hier gewoon voor een slecht iemand uitgemaakt hierzo verymad.gif mag iemand niet eens boos zijn, ik vond het al een kut forum, maar nu nóg meer! en oja ik wil ook nog 1 ding kwijt [als we toch iedereen gaan beledigen]: iedereen word kwaad op míj, alsof ik nog eens boos mag zijn, je kunt ruzie nooit verkomen tussen ene vriendschap, dus waarom reageren jullie zo dom? en oja, dat die moeder van haar belde heeft me alleen nog maar meer boos gemaakt? Ik vind dit gewoon niet eerlijk.
Blossom
Heej Blingetje, heb je Spaans temparement bloed? Geeft niet lieverd, we hebben het uitgepraat, deze ruzie gooien we nu gewoon weg.
fenke
Effe een vraagje ter info ...

Blossom == Dana ?
bling-queen == sweety tammiej ?
Vincent
Persoonlijke ruzies svp niet uitvechten op het forum. Daar zijn betere methodes voor (e-mail, priveberichten, etc.).

Blossom heeft volgens mij nergens jouw naam in haar topic genoemd, blinqqueen. Je werd dus niet publiekelijk zwartgemaakt.

Ik sluit het topic.

Groetjes,
Vincent
Moderator PF
Jeroen
QUOTE(bling-queen @ Mar 8 2006, 15:56 )
ik word hier gewoon voor een slecht iemand uitgemaakt hierzo verymad.gif mag iemand niet eens boos zijn, ik vond het al een kut forum, maar nu nóg meer!

Ja hoor dat mag. En als iemand zich daar ongemakkelijk bij voelt dan is het niet meer dan normaal dat die gene dat van zich af schrijft, zonder namen te noemen.

Je mag dit best een kut forum vinden hoor smile.gif Maar kom er dan gewoon niet... Ik sluit me helemaal bij vincent aan, maar wil er nog wel aan toevoegen dat je dit ook als waarschuwing kan zien, want voor getrol en ruzie ben je op dit 'kut forum' aan het verkeerde adres....
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.