Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mijn Verhaal....
Pestforum, Forum tegen pesten! > Verhalen > Jouw verhaal
Trancekill
Mijn verhaal is een beetje triest. Maar jah ik vertel niet echt alles. Want dan wordt ik weer gehaat en zwartgemaakt omdat me verhaal ongeloofwaardig overkomt.

Nou de pest gedeelte begon in 1999 op de basisschool, ik kreeg een meisje, iedereen ging mij en haar zo pesten van : he heb je vriendinnetje? en ze bleven maar doorzeuren, tot op een gegeven moment het eindelijk eens voorbij was.

Toen begon het ergste deel het laatste basisschooljaar, begon goed, iedereen was aardig, maar nieuw jaar, begont het, eerst stelen van mijn spelletjes die toen totaal €100 waren afgerond, Later sloeg iemand me midden in de slaap waardoor ik een hele uitslag op me gezicht kreeg, en ze bleven maar doorgaan, van slagen tot takken tot ballen, toevallig waren de pijnlijkste plekken altijd het doel, daarom ben ik nu ook bang voor een bal. Door al die slagen tegen me oog, en jah nog meer, heb ik nu echt elke dag oogpijn, zie ik niet al te goed, en kan ik kei moeilijk slapen. Maar jah ff verder gaan. Niet alleen was dat er ik werd ook nooit gekozen bij gym of andere dingen, had toen geen vrienden, en jah iedereen schold me uit. En jah toen dacht ik zelfs aan dat ene maar toch niet gedaan, ook al staat hier niet mijn hele levensverhaal.

De middelbare school kwam eraan, geweldig dacht ik, totdat er 2 wijfen, me begonnen te pesten, en een hele heftige roddel verzonnen die ze nu nog blijven doorvertellen op een school van 500 kinderen. De leraren helpten me wel alttijd, en jah en ze plaagte me vaak die klasgenoten.

De 2de klas was nog erger, ik werd geslagen door die meiden, ze gingen zelf chanteren. Maar jah gelukkig was er een meester die zo aardig was.

En toen kwam ik een meisje tegen en die was pas echt gepest, niet te geloven hoe erg, maar jah die wordt denk ik hier ook ooit eens lid. Andrea Timmers heet ze.

Dit jaar gaat het goed, heb weer vriendinnen uiteindelijk, maar toch dreigen ze nog steeds met slaan als ik ze niets geef me klasgenoten, en stelen ze de hele tijd mijn spullen.

Jah dit is het wel zo een beetje!!! Hopelijk kom ik niet te zielig over
syl
natuurlijk kom je niet zielig over, je vertelt gewoon je verhaal en daar heb je hier alle recht toe.

Kun je niet met iemand praten op school over dat stelen? Het is misschien minder erg dan "echt"pesten, maar het mag natuurlijk niet, helemaal niet binnen de school.

sterkte met alles aai.gif
Trancekill
Dank u thumbsup.gif
Trancekill
Ah man ben alweer gehacked, iemand gaat me leven nu helemaal verzieken:'(
Trancekill
PVD, weer gehacked gewoon!!!! laugh.gif laugh.gif
Wicked_Chiwawa
Waarom maak je niet gewoon een nieuw e-mail adres aan =p
Jeroen
QUOTE(Trancekill @ Feb 20 2006, 14:07 )
PVD, weer gehacked gewoon!!!! laugh.gif laugh.gif

hacken op persoon is tegenwoordig praktisch onmogelijk. Weet niet wat er precies gebeurd is?
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.