Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Oct 19 2008, 14:13
|
|
|
Nieuw Lid ![]() Group: Lid Posts: 6 Joined: October 1 08 Member No.: 1.099 |
Hoi allemaal
Ik heb een vraagje ik heb nog steeds moeite met bepaalde zaken omdat ik vroeger gepest ben... als kind heb ik toen sociale vaardigheidstrainig gehad en dat heeft toen erg geholpen,maar ik ben het weer verleerd want dit is dik 12 jaar geleden nu vroeg ik mij af of er ook sociale vaardigheidstraining voor volwassenen betsaat groetjes bloempje |
|
|
|
Oct 20 2008, 11:00
|
|
![]() Forum Mascotte! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Vast lid Posts: 8.152 Joined: November 26 03 From: Rotterdam Member No.: 3 |
ja hoor die bestaat gewoon
Voor meer informatie hierover kun je bij je plaatselijke ggd/riagg terecht -------------------- Wees maar niet bang, overwin dat gevoel. 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je je bedoeld. Nu heb je angst weet je niet hoe het moet,wees maar niet bang het komt vanzelf weer goed
|
|
|
|
Oct 20 2008, 16:18
|
|
|
Nieuw Lid ![]() Group: Lid Posts: 6 Joined: October 1 08 Member No.: 1.099 |
ja hoor die bestaat gewoon Voor meer informatie hierover kun je bij je plaatselijke ggd/riagg terecht bedankt Sil, ik ga gelijk contact met ze zoeken want bij een ben ik toch al in behandeling groetjes bloempje |
|
|
|
Oct 20 2008, 16:21
|
|
![]() Forum Mascotte! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Vast lid Posts: 8.152 Joined: November 26 03 From: Rotterdam Member No.: 3 |
dat scheelt dan alweer in ieder geval
-------------------- Wees maar niet bang, overwin dat gevoel. 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je je bedoeld. Nu heb je angst weet je niet hoe het moet,wees maar niet bang het komt vanzelf weer goed
|
|
|
|
Dec 11 2009, 13:56
|
|
|
Nieuw Lid ![]() Group: Pakket info Posts: 20 Joined: December 6 09 From: België Member No.: 2.886 |
Bloempje,
Veel succes! Hoe is het ondertussen? Jij die het zo zwaar te verduren kreeg vroeger kampt vandaag nog met de gevolgen van het, zeg maar gerust, zware pesten. Uitgerekend jij hebt het lef en de moed om een sociale vaardigheidscursus te willen volgen. Proficiat! Tegelijkertijd word ik gewoon droevig als ik dit lees. Laat ons eerlijk zijn, eigenlijk zijn het de pesters die pas echt aan sociale vaardigheidsopleidingen zouden moeten doen. Het gaat je goed! Sigm4 -------------------- Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life, but define yourself. - Harvey S. Firestone
Voor pesten op het werk: Surf naar http://www.pestenophetwerk.net Voor vragen, advies, hulp in verband met pesterijen mail pestenophetwerk@gmail.com |
|
|
|
![]() ![]() |
Pestforum, forum tegen pesten is mede mogelijk gemaakt door:
het is verboden delen, teksten, publicaties, verhalen, gedichten, ed. te kopieren zonder schriftelijke toestemming van pestforum.nl. Ook de emoticons 'smilexmas.gif', 'verymad.gif', 'zon.gif' zijn eigendom van pestforum.nl! Geen van deze of andere emoticons mogen zonder overleg over genomen worden.
|
Print Versie | Actuele tijd: 10th September 2010 - 04:23 |